اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۰۴۶۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

مایلی کهن: تونی و اسکوچیچ کجایند؟

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: اینها که مربیان شاخصی هستند چرا وقتی از ایران می روند حتی در کشور خودشان هم به آنها تیمی نمی دهند؟

کاپ: محمد مایلی کهن درباره آمدورفت برخی بازیکنان خارجی به فوتبال ایران اظهار داشت: در سال های بعد از انقلاب بسیار بازیکن بی کیفیت خارجی داشته ایم که به فوتبال ایران آمدند و پول گرفتند و رفتند. شما ببینید بازیکنی مثل کرار جاسم چند بار به فوتبال ایران آمده و رفته و چقدر پول گرفته است. این بازیکن هنوز هم در فوتبال ماست و اگر پولش را ندهند بازی نمی کند.

وی افزود: خاطره ای از سال های پیش از انقلاب برایتان تعریف می کنم که به این موضوع مرتبط می شود. قبل از انقلاب بازیکنی به نام بیلی مک لری به پرسپولیس آمد که جوان بود. تقریبا مثل ایمون زایدی بود که به پرسپولیس آمد.اگر اشتباه نکنم در اولین بازی ما با سپاهان یک گل زد. یک ماه بعد آلن ویتل به پرسپولیس آمد که کیفیت بالایی داشت و باشگاه دید که مک لری جز همان یک بازی چیز خاصی نداشته است و در واقع بازیکنی مبتدی به حساب می آید. یادم هست که در همان مقطع باشگاه او را رد کرد تا هزینه ای بابتش نپردازند. یک روز برای انجام کاری به باشگاه رفتم و دیدم علی عبده مدیر باشگاه عصبانی است و بدوبیراه می گوید. یک سرهنگی بود که کارهای اداری باشگاه را انجام می داد و عبده به او می گفت چرا این بازیکن را رد نمی کنیم تا هزینه ای روی دست باشگاه نماند.

سرمربی اسبق تیم ملی در ادامه گفت: امروز می بینیم که بازیکنان و مربیان خارجی به فوتبال ما می آیند و پول می گیرند و می روند. آقای اسکوچیچ الان کجاست؟ آقای تونی اولیویرا کجاست؟ اینها که مربیان شاخصی هستند چرا وقتی از ایران می روند حتی در کشور خودشان هم به آنها تیمی نمی دهند؟ لابد این مربیان چون به تیم های ایرانی عرق دارند قبول نمی کنند در تیم دیگری مربیگری کنند! شما ببینید چه کلاهی سر مملکت ما و مردم ما می گذارند.

مایلی کهن در پایان به تیم ملی اشاره کرد و بیان داشت: آقایان هزینه می کنند و در مالزی با یک تیم سوپر بلبل نشان بازی می گذارند و ما ۸ گل می زنیم. بعد هم می رویم با سوریه صفر-صفر می کنیم. مرد و مردانه ببینید هزینه برگزاری همان یک مسابقه تدارکاتی چقدر شده است؟ ما باید یک پولی هم می گرفتیم و با آن تیم بازی می کردیم اما قطعا هزینه رفت و برگشت و پول توجیبی و واسطه های آنها را داده ایم. شاید اگر یوونتوس را دعوت می کردیم هزینه کمتری در برداشت. واقعا آدم غصه اش می گیرد که پول این مملکت را اینگونه به باد می دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به تو ربطی نداره

    • خاسر

      حاجی کجای همه جای مملکت بخور بخوره،عاقبت ملوان رانگاه کن چه شد،غیرت وتعصب راشهدا با خودشون بردند ،

    • مهدی

      مخاطب بی نام حاجی مایلی حرف حق میزنه نکنه شما منفعتی می بری داری میسوزی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج