adexo3
۴۴۰۵۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمله تند کلوپ به برادران نویل

سرمربی آلمانی لیورپول واکنش تندی به انتقاد ستاره های پیشین منچستر یونایتد از دروازه بان تیمش نشان داد.

وبسایت نود: یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خودش به انتقادهای دوباره کارشناسان تلویزیون از عملکرد لوریس کاریوس واکنش نشان داد.

عملکرد ضعیف کاریوس در بازی مقابل بورنموث باعث شد گری نویل و جیمی کرگر به تندی از این بازیکن انتقاد کنند. دروازه بان آلمانی لیورپول در مصاحبه ای که با نشریه دیلی میل انجام داد به آمار ضعیف نویل در والنسیا کنایه زد تا پس از عملکردش در بازی مقابل وستهم بار دیگر مورد انتقاد نویل و برادرش قرار بگیرد.

کلوپ به نقل از گاردین درباره این جنگ لفظی در این نشست به خبرنگاران گفت:

انتقاد دیگران از بازیکنان بخشی از زندگی ما مربیان است. شاول از هم اینکه کار من این است که تا جایی که می توانم از بازیکنم دفاع کنم هر چند که من نمی توانم با آن ها داخل زمین بروم. انتقاد افراد بیرون باشگاه از بازیکنان اتفاق عادی است. از این مسئله متعجب نشدم. در نخستین نشست خبری خودم در لیورپول یک مقدار راجع به رسانه های انگلیس صحبت کردم. مشخصا اکثر شما از اینگونه بحث ها لذت می برید.

حمله تند کلوپ به برادران نویل

کارشناسان که اکثر آن ها را بازیکنان سابق تشکیل می دهند، فراموش کردند که یک بازیکن زمانی که مورد انتقاد قرار می گیرد چه احساسی دارد. خصوصا برادران نویل، آن یکی که مربی هم بوده باید بداند که انتقاد زیاد به بازیکن کمکی نمی کند اما تصور می کنم او علاقه ای به کمک به بازیکن لیورپول ندارد. او در دوران مربیگری اش نشان داد که در قضاوت راجع به بازیکنان مشکل دارد، پس چرا به او اجازه می دهیم راجع به بازیکنان در تلویزیون صحبت کند؟

من به آن ها گوش نمی دهم. تقریبا مطمئنم که کرگر هم خیلی راجع به بازیکنان منچستر یونایتد نظرات مثبت نمی دهد. برادران نویل مشخصا لیورپول را دوست ندارند. من مشکلی ندارم و اگر آن ها باعث ایجاد مشکلات بزرگی شوند پس می دانیم که سعی خودشان را کردند. در ضمن، می توانید به گری نویل بگویید من در توییتر اکانت ندارم پس اگر می خواهد به من چیزی بگوید بهتر است در جای دیگری آن را مطرح کند.

هر چیزی که در این مورد بگویم باعث ایجاد تیترهای جنجالی خواهد شد و من اصلا علاقه ای به تیتر رسانه ها شدن ندارم پس شما می توانید هر چیزی که می خواهید بنویسید. بعضی چیزهای مشخص هستند و بعضی چیزها خیلی مشخص نیستند. بعضی چیزها حقیقت دارند و بعضی چیزها حقیقت ندارند اما من زمان فکر کردن به آن ها را ندارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج