adexo3
۴۴۰۷۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جلالی: چرا ذهن بازیکن مرا پراکنده می کنند؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: وقتی این رفتارها را با ما انجام می دهند چه حربه دفاعی ای داریم؟

کاپ: مجید جلالی درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: شرایط مان خوب است و تمرینات هدفمندی را برای بازی با سایپا انجام داده ایم. ما فقط مهدی شیری را نداریم. این بازیکن در بازی قبل و در دقیقه ۷۰ دچار کشیدگی شد و ما که سه تعویض خود را انجام داده بودیم مجبور شدیم ۲۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کنیم.
وی درباره انگیزه هایش از تقابل با تیم سابقش سایپا گفت: به هرحال من با تیم های مختلفی کار کرده ام و آنها در اصل قسمتی از زندگی من شده اند. سایپا هم چه خوب و چه بد برای من قابل احترام است و آنها بخشی از عمر من را در برمی گیرند. الحمدالله شناخت خوبی از آنها داریم و معتقدیم سایپا تیم خوبی است و در آینده بهتر هم خواهد شد.
سرمربی پیکان درباره مذاکرات برخی باشگاه ها با دو بازیکن این تیم یعنی منشاء و یزدانی اظهار داشت: به نظر شما چه کاری از دست ما ساخته است؟ به هرحال اینها تا وقتی یک تیم را باور نکرده اند کاری به آن ندارند اما وقتی به باور رسیدند و آن تیم را به عنوان رقیب جدی گرفتند با آن کار دارند. ما در این میان حربه دفاعی نداریم. شما بگویید که ما چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ کار دفاعی ما چیست؟ من به عنوان سرمربی تیم چه می توانم بگویم فقط می توانم بگویم شایعه است و اصل ماجرا را منکر شوم.

وی افزود: در جبهه وقتی شما مبارزه می کنید یک دشمن روبه روی تان است و یک دشمن هم هست که از درون شما را پوک می کند. این داستان مصداق دشمن دوم است. دلیلی ندارد که با بازیکن تیم ما که تحت قرارداد است مذاکره و ذهن او را پراکنده کنند. مگر ما چه کار کردیم و چگونه این نفرات را پیدا کردیم. خب آنها هم بروند به همان روش بازیکن پیدا کنند.

جلالی بیان داشت: سال های سال است که این رفتارها با تیم های من می شود. بازیکنان جوان را می آورم و وقتی چهره می شوند و تیمم جان می گیرد سراغ آنها می روند. آیا حربه ما باید قوی کردن کیسه های اسکناس باشد؟ من اعتقادی به این کار ندارم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا گادوین منشاء به همین دلیل حاضر نشده است قراردادش را تمدید کند، خاطرنشان کرد: سعی مان این است که در نیم فصل قرارداد او را تمدید کنیم.

جلالی در پایان درباره لیست ورودی و خروجی پیکان گفت: ما فرازوفرودهای خود را شناسایی کرده ایم و نیازمندی هایمان را می دانیم اما الان نمی توانم به جزییات اشاره ای کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج