adexo3
۴۴۱۱۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تغییر قطعی هیات مدیره استقلال در نیم فصل

مدیرعامل و سرمربی استقلال در جلسه با وزیر ورزش خواستار تغییر در هیات مدیره استقلال شدند.

شفقنا ورزشی: شاید یکی از بزرگترین تصمیمات اشتباه محمود گودرزی در وزارت ورزش انتخاب هیات مدیره عجیب استقلال برای لیگ شانزدهم بود. این افراد که البته دو نفر از آنها خیلی زود کناره گیری خود از حضور در استقلال را اعلام کردند و حسنی خو نیز تنها ۴۸ ساعت عضویت در آن را پذیرفت، از ابتدای فصل بیش از آنکه برای حل مشکلات استقلال گام بردارند، مشغول دردسر سازی برای آبی ها بودند.

اختلافات آنها با افشارزاده باعث شد تا مدیرعامل آبی ها خیلی زود تغییر کند و پس از آن بود که افتخاری نیز با گذشت چند هفته با این اعضا به مشکل برخورد. زیاده خواهی و البته عملکرد ضعیف هیات مدیره استقلال موضوعی بود که کمک کرد تا منصوریان و افتخاری در جبهه ای متحد قرار بگیرند و در جلسه روز یکشنبه با وزیر ورزش در حالیکه نتایج خوبی کسب نکرده اند، با موضع قدرتمندانه، درخواست مهمی را مطرح کنند. افتخاری و منصوریان در این جلسه که البته جزییات آن رسما اعلام نشده، از وزیر ورزش خواستند تا برای ترمیم و تغییر هیات مدیره پیش از پایان فصل ورود کند. صحبتهای حاشیه ساز زمانی در کنار عملکرد خنثی معینی که باعث از دست رفتن یک میلیارد از بودجه استقلال شده در کنار زیاده خواهی جهانیان عواملی است که باعث شده وزیر ورزش و جوانان برای تغییرات هیات مدیره کار سختی نداشته باشد.

البته تغییرات در هیات مدیره استقلال بر خلاف پرسپولیس، به نیم فصل لیگ برتر موکول شد. با توجه به تعطیلی لیگ در دی ماه، سلطانی فر قصد دارد ترکیب جدیدی از هیات مدیره استقلال را معرفی کند تا شاید افراد جدید بتوانند خواسته های مدیرعامل و سرمربی استقلال را برآورده کند. وعده وزیر ورزش به افتخاری یکی از دلایلی است که باعث شد جلسه روز دوشنبه هیات مدیره استقلال با حاشیه کمتری برگزار شود و اعضای هیات مدیره همگی با ناراحتی جلسه را ترک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج