اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۱۱۷۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آذری:‌ هراسی از نام حریفان در آسیا نداریم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگرچه با حریفان قدرتمندی در آسیا بازی داریم اما هراسی از آنها نداریم.

خبرگزاری فارس: سعید‌ آذری در مورد قرار گرفتن ذوب آهن در گروه مرگ در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فصل گذشته هم ذوب آهن در گروه سختی قرار داشت. اگرچه حریفان ما قدرتمند هستند اما ما هم یکی از تیم‌های قدرتمند هستیم و بر اساس تجربیاتی که از گذشته داریم می‌توانیم در آسیا با تمام توان حاضر شویم. العین نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان است. امکانات حریفان آسیایی با تیم ما قابل مقایسه نیست اما مهم این است که ما از نظر نیروی انسانی و انگیزشی بسیار برتر از حریفان هستیم و تیم ما نسبت به فصل گذشته جوان‌تر هم شده است و هیچ ترسی از نام حریفان نداریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد رویارویی با حریف عربستانی گفت: باتوجه به حضور چهار نماینده از ایران و عربستان در این مسابقات طبیعی بود که با عربستانی‌ها هم‌گروه شویم اما هنوز تکلیف‌مان را در ارتباط با میزبانی از تیم‌های عربستانی نمی‌دانیم. کفاشیان دیروز اعلام کرده طبق مصوبه AFC اگر حریفان عربستانی به ایران نیایند بازنده می‌شوند. این مسئله می‌تواند کورسویی از امید برای ما ایجاد کند که در کشور خودمان میزبان تیم‌های عربستانی باشیم. با این حال من بعید می‌دانم که چنین اتفاقی بیفتد و فکر می‌کنم باز هم باید در کشور سوم به مصاف تیم‌های عربستانی برویم.

وی افزود: بازی تیم ملی ما با ساحل عاج در امارات لغو شد و امارات نپذیرفت که این بازی در آن کشور برگزار شود بنابراین اگر هم ما بخواهیم در امارات از حریفان عربستانی میزبانی کنیم این مرتبه این کشور به ما امکان این کار را نمی‌دهد. شاید‌ آنها برای حریفان عربستانی این امکانات را فراهم کنند اما برای تیم‌های ایرانی بعید است چنین کاری انجام بدهند. بنابراین ما هنوز نمی‌دانیم که وضعیت بازیمان با حریف عربستانی چگونه خواهد بود.

آذری با اشاره به جلسه دو شب پیش با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من به تاج گفتم انتظار خاصی از فدراسیون نداریم. فقط درآمد حاصل از نیم‌فصل اول لیگ را به ما پرداخت کنند. آن جلسه برای حمایت از تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و ما فقط این انتظار را از فدراسیون فوتبال داریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد اختصاص هزار و ۲۰۰ صندلی به تماشاگران پرسپولیس در بازی روز جمعه گفت: این مصوبه شورای تأمین اصفهان است و حرف من نیست. فرماندهان میدان در روز جمعه اجازه ورود تماشاگران حریف بیش از این تعداد را نخواهند داد و قطعا مردم خوب اصفهان برای حمایت از ذوب آهن به ورزشگاه می‌آیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نامشون هراس نداره... بازیشون هراس داره..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج