adexo3
۴۴۱۱۸۲
۲۰ نظر
۵۰۰۰
۲۰ نظر
۵۰۰۰
پ

افتخاری: السد را ببریم قهرمان آسیا می‌شویم!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر السد قطر را ببریم قهرمان آسیا می‌شویم.

خبرگزاری فارس: استقلال امروز به جز السد قطر در صورت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رقبای خود را در مرحله گروهی شناخت. از طرفی اتفاقاتی پیرامون آکادمی باشگاه استقلال توسط سیاوش اکبرپور مطرح شد. ضمن آنکه آبی‌پوشان روزهای سختی را در لیگ برتر سپری می‌کند.

خبرنگار خبرگزاری فارس پیرامون این اتفاقات با سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال گفت‌وگویی مفصل را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

همانطور که می‌دانید قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفته و به نظر می‌رسد استقلال در مرحله گروهی کار چندان سختی نداشته باشد البته اگر السد را ببرد.

اگر صعود کنیم سخت نیست؟ اتفاقا می‌گویم سخت است اما اگر السد قطر را ببریم قهرمان آسیا می‌شویم! (با خنده) البته این مسابقه فینال زودرس لیگ قهرمانان است. درست است که السد پشتوانه قوی‌ای دارد و از لحاظ مالی غنی است اما ما هم چیزهایی داریم که آنها ندارند. ما تماشاگرانی داریم که اجازه نمی‌دهند السد آب خوش از گلویش پایین برود. حضور آنها در ورزشگاه آزادی انگیزه تیم را دوچندان می‌کند.ولی مهمتر این است که قبل از آن مسابقه چند دیدار حیاتی مثل بازی با نفت و دیدارهای لیگ برتر دارد. ما باید در ابتدا به جام حذفی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و در این مسابقه به برد نیاز داریم.

شرایط استقلال چطور است؟

تیم ما تمرینات خودش را پیگیری می‌کند و من امروز با علیرضا منصوریان نشستی را برگزار کردم و به او اعلام کردم هر کمکی از دستم بربیاید برای وی انجام می‌دهم. حتی به او گفتم اگر به بازیکن نیاز دارد لیست مدنظر خود را ارائه کند که قرار شد منصوریان چند روز دیگر در مورد این موضوع با من صحبت کند.

این روزها صحبت‌های زیادی پیرامون بازگشت شهباززاده و منتظری به استقلال مطرح می‌شود. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

اول از همه بگویم که ما لیست خروجی هنوز ندیدیم و منصوریان چیزی به من ارائه نکرده است. منصوریان روی سجاد شهباززاده تاکید دارد و او اگر بتواند رضایتنامه‌اش را بگیرد ما مشکلی از این لحاظ نداریم.

پس بحث منتظری چه می‌شود؟

در مورد منتظری صحبتی انجام نشده است.

اما صحبت‌های پژمان منتظری در برنامه نود این شائبه را به وجود آورد که با وجود تمایل او منصوریان این بازیکن را جذب می‌کند.

معمولا مشکل همین مسائل است. همیشه می‌گوییم اول بیایند مشکل هر دو نفر برگشتن است. اجازه بدهید اول آنها رسما ابراز تمایل کنند بعد صحبت می‌کنیم.

روز گذشته جلسه هیأت مدیره استقلال برگزار شد و معینی با ناراحت نشست را ترک کرد و زمانی نیز خودش را ممنوع‌المصاحبه، ماجرا چیست؟

من از آنها خواهش کردم که اگر انتقاد یا پیشنهادی دارند از طریق رسانه‌ها انجام ندهند. متاسفانه از صحبت‌ها سوءاستفاده می‌کنند و تعبیر و تفسیرهای زیادی از حرف‌هایشان می‌شود و این موضوع در روحیه سرمربی‌ ما تاثیرگذار است. گفتم صحبت‌ها را به من منتقل کنند و من هم به منصوریان نظرات را انتقال می‌دهم. به هر حال هیأت مدیره باید توضیحاتش را بدهد و نظراتش را بگوید چون اگر فردا رئیس مجمع از آنها پرسید که چرا واکنشی نشان ندادند، آنها باید پاسخگو باشند.

در مورد راهکارهای حل مشکلات استقلال صحبت شد؟

حتما در مورد این مسئله صحبت کردیم. من عینا حرف‌های هیأت مدیره را به منصوریان منتقل کردم ولی اجازه بدهید در مورد جزئیات دیگر صحبت نکنیم.

به آکادمی برسیم. اظهارات سیاوش اکبرپور نگران کننده بود.

اول اینکه این مسئله را خیلی بزرگ کردند. فساد در آن چیزهایی که می‌گویند نیست. ممکن است اتفاقاتی جزئی در بستن قراردادها و نقل و انتقالات بازیکنان صورت گرفته باشد ولی به آن شکلی که می‌گویند نه. اتفاقا اتفاقات آکادمی رصد شده و ما مدارک را جمع کردیم و به کمیته انضباطی دادیم و آنها در حال بررسی هستند.

پس اکبرپور چه می‌گوید؟

بحث آقای اکبرپور قبل از همه مسائل این بود که هیأت فوتبال اعلام کرد او نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. سپس او استعفا داد و ما هم موافقت کردیم.

اما اکبرپور گفت به شما گفته که برای آکادمی اتفاقات بدی در حال رخ دادن است و شما واکنشی نشان ندادید.

من با سیاوش اکبرپور ۲ بار جلسه داشتم ولی در مورد تخلفات با من هیچ حرفی نزد. او درباره برنامه آکادمی با من صحبت کرد ولی اگر واقعیتش را بخواهید باید بگویم آکادمی خیلی کار دارد تا درست شود. من به خاطر بدهی‌ها و تیم بزرگسالان فرصت نکردم به آن رسیدگی کنم ولی بعضی موارد چیزهایی را به ورمزیار گفتم و تذکر دادم که پیگیری کنند. یکی از مشکلات این بود که قراردادها درست نبود و بعضی‌ها هم بدون تائیدیه ما به هیأت فوتبال رفت. البته من جلوی این مسئله را گرفتم.

اما اکبرپور ادعا کرده ورمزیار قبلا منشوری بوده است.

چه کسی گفته ورمزیار منشوری بوده است. چرا اگر منشوری است فدراسیون جلویش را نمی‌گیرد؟ اگر او مشکلی داشت قطعا کمیته اخلاق و کمیته انضباطی برای ما نامه می‌نوشت.

شب گذشته برنامه نود یک فایل صوتی از یکی از اعضای آکادمی و حسین کاظمی مربی نوجوانان استقلال پخش کرد که ظاهرا از طرف شهاب جهانیان به کاظمی توصیه شده بود بازیکن توصیه‌ای وی را بگیرد. هر چند جهانیان ادعا کرد چنین مسئله‌ای نبوده است.

اینها مسائلی است که من نمی‌خواهم به آن ورود پیدا کنم. تصمیمات من تصمیمات مدیریت کلان است و من راس هرم را درست کنم بقیه خودش درست می‌شود.

ظاهرا پروپیچ از استقلال شکایت ۱۷۰هزار دلاری کرده و به شدت پیگیر ماجراست.

بله او از استقلال طلبکار است و وکیل ما در حال پیگیری. ۱۷۰ هزار دلار پولی نیست و اگر رایی برای ما صادر شود آن را پرداخت می‌کنیم.

ظاهرا از ماجرای پیش آمده برای رحمتی هم دلخور شده بودید؟

ما گفتیم چرا باید رحمتی محروم شود. ما متدین‌تر و پاک‌تر از مهدی رحمتی نداریم. مثلا وقتی من در خیابان هستم یک نفر بخواهد عکسی کنار من بگیرد آیا من باید محروم شوم؟

یکی دیگر از مسائلی که امروز در رسانه‌ها مطرح شد ماجرای دلخوری وزیر ورزش از شما و منصوریان به خاطر اینکه مسائل جزئی باشگاه را به دفتر او کشیدید بود، آیا این قضیه صحت دارد؟

نه. اتفاقا خود وزیر ورزش خواست که منصوریان را پیش او ببرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آدم از این جور آدما که به هرچی میخورن جز به فوتبال، اونم مدیریت، هم خندش میگیره.. هم متاسف میشه

    • پرسپولیس سرور کیسه و ترتر

      خخخخخخخ...خدایا این شادی رو از ما نگیر

    • بدون نام

      واقعا حرفای افتخاری خنده داره سقوط نکنین ازلیگ قهرمانی اسیا پیشکش

    • بدون نام

      واقعا برا لنگی ها متاسفم، اینارو میگن تیم های ایرانی که مقابل کشورهای عربی باید از نام ایران دفاع کرد شما که هنوز توی آسیا جام ندارین حتی دوم سوم آسیای هم تو کارنامه ندارین، شما دیگه چرا بخدا زشته هرچندسال ی بار میردآسیا دست خالی با شرمندگی میاین ، انشاالا که دوباره تیم های ایرانی توآسیا بدرخشندومقام بیارند تا نام فوتبال ایران دوباره زنده بشه فقط ایران ایرانی

    • بدون نام

      چرا اینو کردن مدیر عامل ؟ ! ؟ ! ؟ !

    • بدون نام

      اخ اخ ببخشید کیسه جان نه که شما هرسال تو آسیا هستید وهرسال هم جز سه تیم خخخ گذشت اونموقع که با تیمهای مالزی وسریلانکا بازی میکردین قهرمان میشدین اون مسابقات مثل AFC CUPالانه که توش تیمهای قدر آسیا از مالزی وهند وغیره حضور دارن درضمن کیسه کشا بدونن بخصوص اینی که نظر گذاشته پرسپولیس هم قهرمانی هم نائب قهرمانی وهم چندین سومس آسیا رو داره مثل شماها عقده نداریم مواظب باشید السد حذفتون نکنه قهرمانی پیشکشتون

    • بدون نام

      دوباره چی زدی ......توهم گرفتی خداشفات بده انشاالله

    • ارتش سرخ

      توی خواب عزیزم










      تو خواب عزیزم









      تو خواب


      عزیزم......

    • بدون نام

      احسنت آقای مدیر عامل در حد استقلال نظر دادی/اگه ببرید تازه به دور گروهی اضافه میشید

    • بدون نام

      شما تراکتور رو ببر ..قهرمانی اسیا پیش کش..خخخخخ

    • بدون نام

      لنگی جان، هروقت یه ستاره کور اومد رو سینه تون، زبون دربیارید
      هی رفتید و اوت شدید ، ابروی فوتبال ایرانو بردید

    • بدون نام

      زرشک خخخخخخخخ

    • بدون نام

      صحیح

    • بدون نام

      آقای لنگی که میکی چند بار قهرمانی نایب قهرمانی سومی توی آسیا دارین میخام بدونم کجا بودن این عناوینتون که ما ندیدم اگه قهرمان شدین کو ستاره تون خخخخخخخ بعد شما اون موقع میرفتن آسیا با همون تیم های به قول خودتون تایلندی مالزی بازی میکردین چیشد یادتون رفت تیم بنگلادشی تو تهران حذفتون کرد شاید سنت به اون موقع ها نکشید بودهرموقع توی آسیا مقام اوردی بعد صبحت کن امسال هم حذف میشین باید حسرت ستاره رو بخورین لنگی

    • دل ارام

      اخه کیسه توکه هیچی نمیفهمی ومنطق نداری چراحرف میزنی اومده میگه السد ببریم قهرمانیم حتماتیمای دیگه نشستن که نگاه شماکنن که شماقهرمان بشین
      نه جونم زهی خیال باطل زکی
      فکروخیال الکی نکنین
      هرکی بشه استقلال عمرابتونه قهرمان بشه
      تاالسدوژاوی هستن ....

    • دل ارام

      البته اینم بگما نه که بخوام عرب ببره هانه فقط خواستم بگم استقلال توانایی این کارو نداره
      پس السد که قویه احتمال بردش بیشتره

    • بدون نام

      ... انشااله که السد رو ببریم وتوانایی رو نشون تو یکی بدیم دل آرام العرابی تیم خودت هم میبینیم تو آسیا واقعا برا آدمای مݑل تو متاسفم که دوسداری تیم ایرانی به تیم های عربی ببازند واقعا متاسفم بخدا

    • میٹم

      من خودم پرسپولیسیم.ولی انشالله استقلال میزنه السد رو و پرچم ایران رو میبره بالا

    • علیرضازمان

      شوخی سال بود شماببینم تولبگ برتر میمونید بعد قهرمان اسیاشید درودبر تک قرمزایران پرسپولیس قهرمان

    • بدون نام

      من به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم اسد را بزنه و سه امتیاز بازی را که منصوریان خیلی بهش نیاز داره بدست بیارن و قهرمان باشگاه های جهان بشن
      ولی خداییش این مدیر و اون سرمربی بهم میان !
      خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج