adexo3
۴۴۲۱۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو: زلاتان رهبری گل‌زن و فوق‌العاده است

ژوزه مورینیو می‌گوید علی‌رغم نمایش خوب، تیمش هم‌چنان به امتیاز گرفتن نیازمند است.

طرفداری: پس از یک پیروزی حساس در لندن، ژوزه مورینیو از شاگردانش راضی است.

به گزارش BBC، در ابتدا زمانی که از ژوزه مورینیو در مورد وضعیت داوری پرسیده شد، او گفت که نظری در مورد داوری ندارد. در این دیدار یونایتدی‌ها اعتقاد داشتند که یک پنالتی به سودشان گرفته نشده و گل ماتا به اشتباه مردود اعلام شده است. سرمربی پرتغالی در ادامه صحبت‌های خود، افزود:

بازی بسیار سختی داشتیم اما شایسته پیروزی بودیم. در نیمه اول ما نبض بازی را در اختیار داشتیم و در نیمه دوم آن‌ها به حملات ما واکنش‌هایی نشان دادند و در پی همین حملات، موفق شدند به گل برسند. اما در نهایت این ما بودیم که با ارائه یک بازی خوب به نتیجه رسیدیم. برای ۲۰ دقیقه ما کاملاً مهارنشدنی حمله می‌کردیم. دروازه‌بان آن‌ها شوت رونی را به شکلی باور نکردنی مهار کرد، هم‌چنین گل ماتا را داشتیم و پنالتی (که گرفته نشد) و گلی که به ثمر رساندیم. واکنش فوق‌العاده‌ای به شرایط دادیم و من از بازیکنانم بسیار راضی‌ام.

مورینیو: زلاتان رهبری گل‌زن و فوق‌العاده است

در کنار زمین بسیار آرام بودم. روی نیمکت نشستم و تلاش کردم هیچ کاری نکنم. از پیروزی‌ای که به دست آوردیم بسیار خوشنودم و حتی اگر پیروز نمی‌شدیم هم از عملکرد شاگردانم راضی بودم. ما بسیار بسیار خوب بازی کردیم و تحولی بزرگ در بازی‌مان خلق کردیم. مردم گاهی فراموش می‌کنند که عملکرد خوب هم در فوتبال مهم است و فقط روی نتیجه تمرکز می‌کنند. اما به هرحال ما هم‌چنان ششم هستیم و به امتیازات نیاز داریم.

در ادامه، مورینیو در مورد زننده گل برتری یونایتد، زلاتان ابراهیموویچ، گفت:

او یک عملکرد شگفت‌انگیز را از خود برجای گذاشت. پس از گل استقامت بدنی او برای سرعت داشتن و حضور در دفاع ستودنی بود. عملکردی فوق‌العاده را از کسی دیدیم که 35 سال سن دارد، گل می‌زند، یک رهبر است و فوق‌العاده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج