۴۴۲۱۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرزو: سیمئونه باید به قراردادش پایبند باشد

مدیر باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا می گوید علیرغم کسب نتایج ضعیف این تیم و اختلاف ۱۲ امتیازی با رقیب همشهری، هیچ دلیلی برای نگرانی از وضعیت تیمش نمی بیند.

وبسایت نود: با شکست ۳ بر صفر اتلتیکو مادرید برابر ویا رئال، شاگردان دیگو سیموئه چهارمین شکست خود در رقابت های فصل جاری لالیگا را متحمل شدند و با ۲۵ امتیاز به رده ششم جدول رده بندی لالیگا سقوط کردند. گابی کاپیتان تیم نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشته که تیمش سخت ترین روزها در دروان مربیگری سیمئونه را پشت سر می گذارد.

بنا بر گزارش Cadena Cope، انریکه سرزو مدیر باشگاه اتلتیکو مادرید دلیل نتیجه گیری ضعیف تیمش در فصل جاری را بدشانسی در جلوی دروازه حریفان اعلام کرد. وی درباره شرایط نامناسب تیمش گفت:

دلیلی برای نگرانی از وضعیت تیم نمی بینم. معتقدم تیم بهتری نسبت به سال گذشته در اختیار داریم. در بازی برابر ویا رئال، سه موقعیت مسلم گلزنی در نیمه نخست داشتیم که نتوانستیم از این فرصتها استفاده کنیم.

سرزو: سیمئونه باید به قراردادش پایبند باشد

آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید بیش از دو ماه و نیم است که در امر گلزنی ناکام می باشد، اما سرزو اظهار داشت هم به گریزمان و هم به کوین گامیرو اعتماد کامل داشته و این مهاجم به زودی پایشان به گلزنی باز خواهد شد. مدیر باشگاه مادریدی درباره مهاجمان تیمش گفت:

گریزمان یکی از بهترین مهاجمان دنیاست. او فقط بدشانس بوده؛ گامیرو هم بازیکن بسیار خوبی است و کاملاً با شرایط تیم هماهنگ شده است.

سرزو در مورد اظهارات اخیر سرمربی تیمش که گفته تمایل دارد روزی در اینتر ایتالیا مربیگری کند، اصلاً ابراز نگرانی نمی کند و اینگونه اظهار نظر کرد:

صحبت های سیمئونه در مورد اینتر جای هیچ نگرانی ندارد. من پیشگو نیستم، اما با این مربی قرارداد داریم و معتقد هستیم که باید به آن پایبند باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج