۴۴۲۵۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیاز به تغییر نسل در بایرن مونیخ

بایرن مونیخ یکی از پیرترین تیم های چند سال اخیرش را در اختیار دارد و انتظار می رود در فرصت های نقل و انتقالات بعدی مسئولان این تیم برای جذب بازیکنان جوان و استعدادهای برتر فوتبال آلمان و اروپا اقدام کنند.

وبسایت نود: شاید باورش کمی سخت باشد اما بایرن مونیخ هم اکنون پیرترین تیم بوندس لیگا را در اختیار دارد. میانگین سنی بازیکنان این تیم ۲۸،۱ سال است و با توجه تمدید حضور بازیکنانی نظیر ریبری این میانگین سنی در سال های آتی هم بالا خواهد بود. به تازگی قرارداد ریبری تا ۲۰۱۸ تمدید شده است و گفته می شود به زودی قرارداد آلونسو، رافینیا و روبن هم برای یک سال دیگر هم تمدید خواهد شد. با توجه به تمدید قرارداد این بازیکن ها و معتبر بودن قرارداد فیلیپ لام تا ۲۰۱۸، می توان گفت بایرن مونیخ در حال پیر شدن است و نیاز به تحولی مجدد و تغییر نسل احساس می شود. در تحقیقی که اخیراً یک موسسه فوتبالی انجام داده است بایرن مونیخ در بین ۹۸ تیم حاضر در ۵ لیگ معتبر اروپایی از نظر سن در رده ۸۶ قرار دارد و این به وضوح نشان دهنده پیر شدن این تیم است.

از طرفی دیگر بایرن مونیخ در یک سال اخیر موفق شده با تمامی بازیکنان کلیدی خود قرارداد جدید امضا کند و بیشتر این بازیکن ها را تا ۲۰۲۱ در باشگاه ماندگار کند. اگر فرض را بر این قرار دهیم که تمامی این بازیکن تا ۲۰۲۱ در بایرن مونیخ ماندگار شوند آن زمان تمامی این بازیکنان ۳۰ سال را رد کرده و وارد سال های پایانی فوتبال خود شده اند. بازیکنانی نظیر بواتنگ، هوملس، مولر، آلابا، نویر و تیاگو.

در سال های اخیر مسئولان رده بالای باشگاه همیشه عنوان کرده اند که به دنبال جذب استعدادهای برتر فوتبال آلمان و اروپا هستند و می خواهند رویکردی جدید در این زمینه باشند. در واقع باید پذیرفت در سالیان اخیر بایرن مونیخ در این زمینه عملکرد چشم گیری نداشت و بیشتر استعدادهای نوظهور فوتبال آلمان را دیگر تیم ها جذب کردند و خیلی کم به بازیکنان مستعد آکادمی باشگاه فرصت حضور در تیم اصلی داده شد. بی توجهی به بازیکنان جوان بایرن مونیخ و محصولات آکادمی بایرن مونیخ در دوره حضور پپ گواردیولا به اوج خود رسید و بازیکنانی همانند میچل وایزر مجبور به ترک این تیم شدند، بازیکنی که اکنون تبدیل به یکی از بهترین مدافعین راست فوتبال آلمان شده است. از سوی دیگر بازیکنانی مانند لوکاس شول و جیانلوکا گائودینیو که پیشرفت خوبی داشتند و حتی به تیم اصلی هم رسیدند به دلیل جذب بازیکن مسنی چون آلونسو به تیم های دیگر قرض داده شدند.

اکنون رسانه های آلمان از جمله اشپورت بیلد می گویند بایرن مونیخ برای ورود به فاز عوض کردن نسل قصد دارد در تابستان آینده چند بازیکن آینده دار به خدمت بگیرد. بازیکنانی نظیر آدریان ربیوت، مارکو وراتی، بنجامین هنریکس، یولین وایگل، یولین برانت، سرژ نبری و سعاد کولاشیناچ به عنوان جدی ترین اهداف بایرن مونیخ عنوان شده اند.

وضعیت کنونی قراردادهای بازیکنان بایرن مونیخ

نیاز به تغییر نسل در بایرن مونیخ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج