adexo3
۴۴۲۶۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بیانی: راننده حامل لباس‌ آدرس را اشتباه رفته بود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به جای آنکه هر روز بگویند آکادمی بارسلونا را الگو قرار بدهیم بهتر است بروند همین آکادمی پیکان و سایپا را ببینند.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به جای آنکه هر روز بگویند آکادمی بارسلونا را الگو قرار بدهیم بهتر است بروند همین آکادمی پیکان و سایپا را ببینند.

شاهین بیانی در خصوص اینکه ظاهراً در بازی روز گذشته پیشکسوتان استقلال لباس با تأخیر به دست آنها رسیده است، گفت: قرار بود لباس رأس ساعت ۱۱ به دست ما برسد و استفاده کنیم، اما متأسفانه شخص راننده ای که لباس‌ها را قصد داشت به ورزشگاه بیاورد، آدرس را اشتباه رفته بود!

وی افزود: من فکر می‌کنم اینها مشکلات ورزش نیست و شما ببینید در تیم‌های پایه چه خبر است. اگر بخواهم درمورد پایه‌ها حرف بزنم ۵۰ ساعت باید حرف بزنم. مثلاً یک بازیکن را یک میلیارد قرارداد بستیم ولی ۱۴ هفته است حتی روی نیمکت ذخیره‌ها هم نمی‌نشیند. مگر می‌شود یک بازیکن این‌همه روی سکو باشد؟ اگر قرار است تیم‌های آکادمی سالم و خودکفا باشند، باید مدیریت به فکر این اتفاقات باشد که یک بازیکن قرارداد سنگین نبندد و تیم‌های پایه‌اش پول نداشته باشد.

بیانی تأکید کرد: آخر فصل همه می‌گویند چرا تیم پایه یک بازیکن خوب به بزرگسالان نداد؟ مشکل همین چیزها است، همه می‌گویند برویم آکادمی بارسلونا را ببینیم اما من می‌گویم بروید آکادمی پیکان و سایپا و یا همین ذوب‌آهن را ببینید. اینها هستند که در تیم‌های پایه با برنامه کار می‌کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: تیمی که روز گذشته به میدان رفته بود، با حمایت کاظم اولیایی دورهم جمع شد. اتفاقاً قرار است شنبه صبح در قالب ۴ تیم در ورزشگاه امجدیه تهران و در چمن مصنوعی این مجموعه یک تورنمنت چهارجانبه برگزار کنیم. این بازی در قالب همبازیان مرحوم حجازی، عزت جان‌ملکی، غلامحسین مظلومی و رضا احدی انجام خواهد شد و پیشکسوتان به این شکل دورهم جمع می‌شوند.

بیانی در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت اکبر افتخاری خبر دارد یا خیر، گفت: من فقط در مطبوعات اخبار او را خواندم و متوجه شدم چند پیشکسوت به عیادت او رفته‌اند. متأسفانه در ایران باب شده که حتماً باید اتفاقی بیفتد تا به پیشکسوتان سر بزنند. اتفاقاً دیروز به علی شوری گفتم اگر قرار است مسابقات یادبود برگزار شود به این شکل نباشد، بهتر است. اسم پورحیدری آن‌قدر بزرگ است که برای هر بازی‌اش ۳ هزار نفر به استادیوم بیایند، نه‌اینکه هیچ کس بازی را از نزدیک نبیند.

وی در پایان گفت: منصور پورحیدری زمانی که من بازی می‌کردم مربی‌ام بود و روزی که قهرمان آسیا شدیم در کنارمان حضور داشت و در زمانی که با تیم ملی و با تیم سنگاپور خداحافظی کردم هم بالای سرمان بود. او بعدها عضو هیأت مدیره شد و در قالب سرپرست هم به استقلال کمک کرد، پس باید خیلی بیشتر از این قدردان او باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج