adexo3
۴۴۳۳۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امری: رییس باشگاه از من حمایت می‌کند

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از شکست برابر گنگام تاکید کرد رییس باشگاه از او حمایت می کند و اخراجی در کار نیست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از beIN sports، پاری ‌سن‌ ژرمن روزهای کابوس‌واری را در رقابت های لیگ فرانسه پشت‌سر می‌گذارد. تیمی که با لوران بلان به راحتی می توانست جام قهرمانی را در لیگ فرانسه بالای سر ببرد، در فصل جاری و تنها بعد از گذشت ۱۸ هفته، چهار بار شکست خورده است.

پاری ‌سن‌ ژرمن در هفته هجدهم در خانه گینگام به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک باخت. انتقادها از سرمربی اسپانیایی این تیم فرانسوی بسیار بالا گرفته است و خبرهای زیادی درباره احتمال اخراج اونای امری جوان به گوش می رسد.

امری در نشست خبری بعد از گفت: تا پایان لیگ بازی های زیادی باقی مانده است. نباید خیلی زود قضاوت کرد. لیگ فرانسه ۳۸ هفته ای است و اکنون نمی‌توان درباره تیم قهرمان صحبت کرد. می خواهیم در فصل جاری هم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. به شاگردانم ایمان دارم. بازیکنان پاری ‌سن‌ ژرمن می توانند شرایط موجود را تغییر بدهند. در این شکی ندارم.

سرمربی PSG ادامه داد: ناصر الخلیفی (رییس باشگاه) از من حمایت خواهد کرد. بعد از بازی در رختکن با او صحبت کردم. شکست تلخ و سختی بود اما این فوتبال است و احتمال چنین چیزهای در آن زیاد است.

پاری ‌سن‌ ژرمن با این شکست با ۳۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند و اگر نیس در دیدار امروز (یکشنبه) خود به پیروزی برسد، اختلاف تیم امری با صدر جدول به هفت امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج