اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۳۴۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: ونگر مثل فرگوسن یک استثناست

سرمربی منچسترسیتی به تمجید از آرسن ونگر پیش از دیدار برابر توپچی‌های لندن پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: ‌به نقل از ساکرنت، در یکی از دیدارهای حساس لیگ برتر انگلیس در هفته‌ هفدهم، امروز (یکشنبه) دو تیم منچسترسیتی و آرسنال برابر هم به میدان خواهند رفت.

پپ گواردیولا درباره تقابل با آرسنال گفت‌: می دانیم که با تیم بزرگ و خوبی بازی داریم که مدت هاست یک مربی را روی نیمکت ذخیره‌های خود دارد. هدف من در منچسترسیتی همین است. می‌خواهم مثل ونگر یک تیم با صلابت داشته باشم. کاری که او در آرسنال انجام داده فوق‌العاده‌ است. ونگر از آن دست مربیانی است که به خوبی فوتبال را می شناسد و تیم‌هایش همیشه بازی‌های تماشاگر پسند و خوبی دارد. به نظر من آرسنال ونگر و منچستریونایتد الکس فرگوسن، استثناهایی در فوتبال جهان محسوب می‌شود. این که بتوانیم مدت‌ها در یک تیم بمانید و ایده‌های خودتان را در طی سال‌های مختلف پیاده کنید، کار آسانی نیست. آرسنال باید به او افتخار کند. او برای باشگاه موفقیت و هویت را به ارمغان آورده است.

در هفته‌های اخیر نتایج چندان خوبی را کسب نکردیم و از این موضوع ناراحت هستیم. در هفته‌های اول که همه بازی‌ها را می بردیم در ورزشگاه هواداران اسم من را می خواندند اما بعد از این‌که به مشکل بر خوردیم، دیگر نمی شنوم هواداران نام من را فریاد بزنند. مردم فقط نتیجه‌ گرفتن را دوست دارند.

تقابل منچسترسیتی با آرسنال، تقابل الکسیس سانچس با پپ گواردیولا، سرمربی پیشین خود در بارسلونا است. این مربی اسپانیایی درباره او گفت‌: وقتی در بارسا بودم، سانچس را به نوکمپ بردم اما می‌توانم اعتراف کنم شاید نتوانستم فرصت کافی برای درخشش او فراهم کنم. او مهاجمی در حد بین‌المللی است. در بارسا نتوانستم به او خیلی کمک کنم. این برای من ناراحت کننده است که مهاجمی مثل او را از دست دادیم. برای او در آرسنال آرزوی موفقیت می‌کنم.

منچسترسیتی در حالی باید برابر آرسنال به میدان برود که سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن خود را در اختیار نخواهد داشت. آنها همچنین فرناندینیو را نیز به دلیل اتفاقات بازی با چلسی در اختیار نخواهند داشت. همچنین ایلکای گوندوغان، هافبک سیتی نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی در این بازی غایب خواهد بود. این باعث خواهد شد بار دیگر یحیی توره به ترکیب منچسترسیتی بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج