اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۳۸۳۳
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

تمرکز طارمی و مسلمان روی فوتبال است؟

درحالی که بازیکنان تیم های بزرگ باید در همه موارد الگویی برای جوانان و علاقمندان خود باشند، در تصویر منتشر شده دو فرد عادی الگویی برای دو بازیکن بزرگ پرسپولیس هستند!

خبرگزاری مهر: برخی بازیکنان فوتبال ایران معلوم نیست چه اتفاقاتی را پشت سر گذاشته اند که عامدانه و با سرعت بسیار زیادی به سمت افت و انگشت نما شدن حرکت می کنند. یکی از این بازیکنان مهدی طارمی است که البته بیشترین گل را برای پرسپولیس تاکنون زده اما بیشتر از همه مهاجمان لیگ هم فرصت گلزنی از دست داده است.

درست پشت سر این مهاجم در پرسپولیس محسن مسلمان بازی می کند که او هم از روزهایی که یک تنه در همه بازی ها تعیین کننده بود عبور کرده و حالا تک مضراب هایی برای تعیین کنندگی دارد. جالب اما در مورد این دو بازیکن عکسی است که یادآور خاطرات بدی برای پرسپولیسی هاست. خاطراتی از سوشا مکانی با شلوار عجیب باب اسنفنجی.

شلوار طارمی و مسلمان هم در این عکس اگرچه شلوار باب اسفنجی نیست اما بی شباهت با آن هم محسوب نمی شود. چیزی شبیه به شلوارک است که به پای دو بازیکن بزرگ باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس است در اماکن عمومی. این شلوارها شاید محرومیت نداشته باشد اما نیازمند تذکر است و نمادی بر دلیل افت این دو بازیکن هم محسوب می شود.

تمرکز طارمی و مسلمان روی فوتبال است؟
نفر سمت راست مهدی طارمی است. محسن مسلمان هم نفر دوم از سمت چپ است

پوشیدن چنین شلوارهایی برای بازیکنانی متمرکز و حواس جمع که فقط به فوتبال فکر می کنند امکان ندارد. در واقع این پوشش بسیار عجیب که مد شده موید حاشیه است و به دنبال آن حاشیه ها دویدن.

نکته جالب عکس منتشر شده دو فرد معمولی هستند که در کنار مهدی طارمی و محسن مسلمان ایستاده اند و آنها پوششی مناسبت تر و مردانه تر دارند. درحالی که بازیکنان پرسپولیس باید الگویی برای جوانان باشند اما ظاهرا در این تصویر این دو فرد باید الگوی بازیکنان پرسپولیس شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسلمان یادش رفته پارسال داشت فوتبالش نابود میشد ولی بازهم درس عبرت نگرفت الان چندبازیه که بشدت افت کرده وفقط از برانکو وفلسفه مسخره اش هست که فیکس بازی میکنه وخیالشم راحته همه توپها رو هم لو بده اتفاقی نمیوفته

    • بدون نام

      حاشیه سازی نکنید این عکس برای چند ماه قبل هستش
      این بازیکن ها فقط برای پرسپولیس نیست این ها سرمایه ملی هستند

    • بدون نام

      خب همین کارها رو میکنن لنگییییی

    • caroledward

      نکته جالبی بود ولی این عکسه مال فصل قبله الان میذاریش؟ حالا یکی دو ماه پیش بود باز ی چیزی

    • بدون نام

      ..........به شما ها چه ربطی داره چی باید بپوشه یا نپوووشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...........
      صلاح خوووویش خسروان دانند اینو هر فردی به اندازه درک اش میدوووووووووووووونه .........................به تو چه ربطی داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نزار فحش بدتر از این بدم!!!

    • بدون نام

      حاشیه سازی نکنید این عکس ماله پارساله. طارمی و مسلمان هم تمرکزشون رو بازی هست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج