اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۴۳۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بهروان: من نه تلگرام دارم و نه اینستاگرام

پسر مهندس غلامرضا بهروان مطلبی را در جهت حمایت از پدر و انتقاد از فدراسیون فوتبال در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری کرده است.

ورزش سه: پسر مهندس غلامرضا بهروان مطلبی را در جهت حمایت از پدر و انتقاد از فدراسیون فوتبال در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری کرده است. رئیس سابق کمیته مسابقات در واکنش به این رفتارها می گوید: من روحم از نوشته ای که پسرم امیر در مورد من تحریر کرده بود خبر نداشت. موبایلم با اینکه اپل است نرم افزار تلگرام و اینستاگرام و دیگر نرم افزارهای اجتماعی روی آن وصل نیست. من حتی با موبایلم اس ام اس هم نمی دهم. البته نه اینکه بلد نباشم. اصولا بیشتر کتاب می خوانم و اهل نرم افزاری های امروزی نیستم. بعد از اینکه به من گفتند که پسرم چنین مطلبی نوشته با او تماس گرفتم و گفتم چرا چنین کاری کردی. من روحیاتم با این حرف ها سازگار نیست و مردم همه نوشته تو را از چشم من می بینند. امیر پزشک است. به من گفت من نظر شخصی ام را در صفحه شخصی ام گفته ام و به هیچ کس هم توهین نکردم و... همان طور که گفتم من بیشتر کتاب مطالعه می کنم و اصلا چیزی از تلگرام و اینستاگرام و صفحه شخصی و از این حرف ها نمی دانم. به هر صورت با امیر بحثم شد و به او تاکید کردم نباید چنین کاری را انجام می داد چرا که این حرف ها با روحیات من سازگار نیست و از اینکه سمتی که در اختیار بوده از دست دادم ناراحت نیستم. همان طور که روزی آمدم روزی هم باید می رفتم.

غلامرضا بهروان ادامه داد: ناراحتی من به خاطر نوع برخورد است. من پیش تر هم به شما گفته بودم سازمان لیگ برتر و یا فدراسیون فوتبال می توانست قانون بازنشسته ها را در نهایت احترام پیاده کند. اینکه مراسمی برگزار می کرد و با اهدای لوح تقدیر به دوستان خطاب به آنها می گفت بر اساس این قانون از این پس دیگر نمی توانیم در خدمت باشیم. الان خیلی از کسانی که بازنشسته شده اند برای حق و حقوق خود مطالبه داشته اند که به آنها گفتند بروید شکایت کنید و این کار را هم کرده اند. خب این رفتارها خوب نیست. آقای کاظمی از زمانی که من به یاد دارم در فدراسیون فوتبال بوده. از زمان مدیریت کامبیز آتابای. او منشا خدمات شایانی در فوتبال بوده. طبیعتا باید در یک مراسم با شکوه از او خداحافظی می کردیم. زمانی که من رئیس کمیته مسابقات شده بودم مراسم اختتامیه هم برگزار می کردیم. برگزاری چنین مراسمی احترام به یگدیگر است.

غلامرضا بهروان در مورد وضعیت سلامتی خود هم گفت: از ناحیه کلیه ناراحت هستم. بعد از یک جراحی و دفع چند سنگ، سنگ های دیگری هم در کلیه من وجود دارد که باید با مصرف داور دفع شود. برای همه آرزوی سلامتی می کنم چون دردهایی که اینروزها می کشم تحملش خیلی سخت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج