adexo3
۴۴۴۳۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عنایتی: مسئولان قمی حساسیت خاصی روی صبا ندارند

مهاجم تیم فوتبال صبای قم معتقد است این تیم باید با حمایت مسئولان و همچنین جذب بازیکنان خوب در نیم فصل تقویت شود.

خبرگزاری ایسنا: رضا عنایتی درباره شرایط صبای قم، اظهار کرد: وضعیت صبا از لحاظ جدولی چندان مناسب نیست. امیدوارم این روزها هر چه‌ زودتر تمام شود و بتوانیم با تغییراتی که در تیم ایجاد می‌شود و بازیکنانی که اضافه می‌شوند روند رو به جلوی خود را شروع کنیم. باید در این فصل نقاط ضعف را پوشش دهیم تا با حمایت مدیران بتوانیم به رتبه‌های بالای جدول رده‌بندی برسیم.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم درباره حمایت مسئولان نیز، گفت‌: متاسفانه مسئولان شهر قم حساسیت خاصی روی این باشگاه ندارند و درصد حمایت آنها از صبا پایین است. تیم ما از لحاظ بودجه‌ای بسیار کم خرج است و در این فصل نیز هزینه زیادی را صرف تغییرات نکردیم. اگر می‌خواهیم این باشگاه نتیجه‌ بگیرد باید حمایت شود که امیدوارم این حمایت سریع‌تر صورت گیرد.

بازیکن سابق استقلال درباره پست جدیدش نیز، گفت‌: این پست جدید برای من خوش یمن نبود و در بازی با استقلال از زمین مسابقه اخراج شدم. ما در آن برهه از زمان بازیکنان مصدوم و محروم زیادی داشتیم و بنا به درخواست مربی مجبور شدم در خط دفاعی تیم انجام وظیفه کنم. خدا را شکر برای بازی‌های آینده وضعیت تیم بهتر است و من به سر جای اصلی خودم بر می‌گردم. گاهی اوقات مربی چون دستش خالی است، مجبور می‌شود این تغییرات را در تیم اعمال کند.

وی درباره شرایط روحی تیم صبا نیز، گفت‌: تیم از لحاظ روانی با شرایط سختی دست و پنجه نرم می‌کند. ما هر چه تلاش می‌کنیم نتیجه‌ نمی گیریم و این باعث می‌شود فشار روی بازیکنان و همچنین کادرفنی بیشتر شود. ما در نیم فصل به یک ریکاوری روحی لازم داریم تا بتوانیم آسوده‌تر در بازی‌ها حاضر شویم.

عنایتی در پایان گفت‌: تیم برای رفتن به رتبه‌های بالاتر جدول نیاز دارد بازیکنان جدیدی جذب کند. اگر بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم می‌توانیم این امید را داشته باشیم که نتایج مورد نیاز را کسب کنیم. ما باید با تمرین، نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و همچنین با حمایت مسئولان بتوانیم شخصیت صبا را بالا ببریم. برای به خدمت گرفتن بازیکنان اولین کسی که باید نظر دهد شخص سرمربی است و آقای مرفاوی با شناختی که در این فصل از بازیکنان پیدا کرده حتما می‌تواند بازیکنان مورد نیاز را جذب و بازیکنانی را که از کیفیت لازم برخوردار نیستند از لیست تیم خارج کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج