۴۴۴۷۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان برگ برنده استقلال در بازی با نفت است

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: استقلال هم در لیگ و هم در جام حذفی شانس قهرمانی دارد و بازیکنان و اعضای کادر فنی نباید این موقعیت را از دست بدهند.

خبرگزاری مهر: پیروز قربانی در خصوص دیدار روز سه شنبه آبی پوشان مقابل نفت تهران در جام حذفی اظهار داشت: استقلال شانس زیادی برای پیروزی در این بازی دارد. شناختی که منصوریان از نفت تهران دارد می‌تواند برگ برنده استقلال در این بازی باشد. چون پایه و اساس تیم نفت نسبت به فصل گذشته که منصوریان مربی این تیم بود تغییر زیادی نکرده است.

قربانی گفت: البته علی دایی هم تیم خیلی خوبی ساخته است و جایگاه این تیم در لیگ برتر نشان می دهد که استقلال کار راحتی هم در این بازی نخواهد داشت. اما جمیع جهات نشان می‌دهد استقلال باید برنده این بازی سنگین باشد.

وی افزود: برای استقلال بهتر است تکلیف را در نود دقیقه مشخص کند. چون پیش بینی این است استقلال باید تیمی باشد که عطش بیشتری برای پیروزی دارد. اگر شاگردان منصوریان ابتکار عمل را در دست بگیرند می‌توانند در همان نود دقیقه کار را تمام کنند.

مدافع پیشین استقلال در خصوص وضعیت این تیم در لیگ برتر نیز گفت: با اتفاقاتی که هفته گذشته در لیگ برتر روی داد مشخص شد که هیچ تیمی برای قهرمانی نمی تواند نا امید باشد. استقلالی‌ها اگر خواهان ادامه حضور در کورس رقابت قهرمانی هستند نباید به نتایج دیگر تیم‌ها نگاه کنند و فقط باید به فکر پیروزی در بازی های خودشان باشند. آنها اگر بازی های خودشان را ببرند، قطعا می توانند رفته رفته به صدر جدول نزدیک شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج