adexo3
۴۴۴۹۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هررا: در یونایتد همه برای بودن در ترکیب ثابت می‌جنگند

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد تاکید کرد در بزرگ‌ترین تیم انگلیس بازی می‌کند و می‌داند برای به دست آوردن جایگاهش باید بجنگد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، آندر هررا یکی از بازیکنانی است که بعد از آمدن ژوزه مورینیو به منچستریونایتد، تبدیل به بازیکن فیکس این تیم شد. حضور در یونایتد حتی حاضر شد هررا به تیم‌ ‌ملی اسپانیا نیز دعوت شود و برای اولین بار در تیم‌ ‌ملی بزرگسالان اسپانیا بازی کرد.

هررا درباره حضور منچستریونایتد گفت‌: یونایتد بزرگترین تیم انگلیس است. از اینکه در این تیم بزرگ بازی می‌کنم خوشحالم و به خود افتخار می‌کنم. از این موضوع آگاه هستم که هیچ چیز در یونایتد تضمین شده نیست و باید برای حضور در ترکیب اصلی بجنگم. این به هیچ وجه آسان نیست زیرا انتظاراتی که در یونایتد از شما دارند، بسیار بالاست. شما باید آن را در هر لحظه از بازی کردن برآورده کنید.

هررا ادامه‌ داد: می‌خواهم سال‌ها در یونایتد بمانم. البته از این موضوع آگاه هستم که تیم بزرگی همچون منچستریونایتد، قابلیت جذب هر بازیکن بزرگی را دارد و من اگر می‌خواهم مدت‌ها در ترکیب اصلی بمانم، باید سخت تلاش کنم تا بتوانم حضور ثابتی در منچستریونایتد داشته باشم.

‌ستاره سابق اتلتیک بیلبائو درباره تفاوت لیگ برتر با لالیگا نیز گفت‌: فکر می‌کنم ریتم بازی‌های دو لیگ با هم تفاوت می‌کند ولی فکر نمی‌کنم فرق زیادی بین لالیگا و لیگ برتر وجود داشته باشد. هر دو لیگ شبیه به هم هستند اما باید دید این نکته را تاکید کرد ورزشگاه‌ها در لیگ برتر با لیگ اسپانیا فرق می‌کند. این جا شور و هیجان فوتبال بسیار بالاتر از لالیگاست.

منچستریونایتد دوشنبه برای حفظ روند پیروزی‌های اخیرش به دیدار ساندرلند خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج