adexo3
۴۴۵۸۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رابی فاولر: هواداران اورتون واقعا از من متنفر بودند!

رابی فاولر ، مهاجم سابق باشگاه لیورپول از دربی مرسی‌ ساید در شهر لیورپول نوشته است.

فرهنگستان فوتبال: "همیشه به شوخی‌ گفتم حمایت کردن از اورتون را زمانی‌ ول کردم که آنها شروع به پرتاب کیک به طرف من کردند. البته کمی‌ جدی تر از این بود. به عنوان یک بازیکن معروف با پیراهن لیورپول به گودیسون پارک رفتن، خیلی‌ ترسناک بود. اتفاقاتی که برای من در آنجا افتاد خطرناک و مسخره بود. اگر الان بود، اتحادیه نصف بازیکنان آنها را محروم می‌‌کرد. آنها کمی‌ بیش از حد در بازی احساساتی‌ بودند. هیچوقت آنقدر جدی نبود که از سکو‌ها به زمین بیایند اما اگر من می‌‌خواستم پرتاب توپ داشته باشم، حساب من را می‌‌رسیدند. البته که آن را دوست داشتم. من همیشه از اینکه هواداران اورتون دیوانه هستند، گلایه کردم. دوست دارم اینطور فکر کنم که دوران موفقیت آمیزی داشتم اما همه من را به خاطر یک حرکت احمقانه در آنفیلد مقابل هواداران اورتون به یاد دارند.

رابی فاولر ، مهاجم سابق باشگاه لیورپول از دربی مرسی‌ ساید در شهر لیورپول نوشته است.

به گزارش میرور، فاولر می‌‌نویسد: "البته چیز‌های دیگر هم بود. گاهی‌ چند متر جلو هواداران اورتون خوشحالی‌ می‌‌کردم و طبیعی بود که از من متنفر باشند. یکی‌ از گل‌های که زدم خیلی‌ آنها را عصبانی‌ کرد. فکر می‌‌کنم سال ۱۹۹۶ بود. دقیقه نود گل تساوی بخشی زدم که حسابی‌ کفر آنها را در آورد. شاید گل ۳۶‌ام فصل من بود ولی‌ حالا مگر چه اهمیتی دارد؟

"حس عجیبی‌ بود. از بچگی‌ هوادار اورتون بودم. وقتی‌ به زیر ۱۱ ساله‌های لیورپول رفتم همه چیز عوض شد. البته هیچ افسوسی بابت آن نمی‌‌خورم. احساسات در دربی فوق العاده است. هر ۱۱ نفر هیجان زده هستند. وقتی‌ گل دقیقه نود بزنی‌ و رختکن شما سر و صدا باشد و رختکن کناری ساکت. این چیزی بود که شما بخاطرش بازی می‌‌کردید. سال بعد آنها دقیقا در گودیسون پارک بازی را ۱-۱ کردند.

در آنجا پنالتی هم از دست داده ام. با این حال، برای روشن شدن اذهان عمومی بگویم که ضربه‌ام واقعا خوب بود!

در آن لحظات احساس می‌‌کنید کّل دنیا انگشتش را رو به شما گرفته است. با این حال، همین چیز‌ها است که فوتبال را متمایز می‌‌کند.

رابی فاولر: هواداران اورتون واقعا از من متنفر بودند!

این روز‌ها اما، بیشتر به فرم شما بستگی دارد. شاید نازک نارنجی تر شدند اما فوتبال تغییر کرده است. با این حال، آنچنان دیوانه وار به نظر نمی‌‌رسد. معمولا تیم بهتر نتیجه می‌‌گیرد. به همین خاطر، هنوز هم می‌‌گوید لیورپول، حتی با وجود برد اورتون مقابل آرسنال، باز هم شانس بیشتری دارد. لیورپول می‌‌تواند با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت طوری بازی را شروع کند که انگار در رختکن آنها آتش سوزی اتفاق افتاده است. فکر می‌‌کنم آنچنان شگفت انگیز نباشد که بگویم، امیدوارم بازی واقعا همینطور پیش برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج