adexo3
۴۴۶۵۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آیا جو هارت به آنفیلد خواهد رفت؟

دروازه بان تیم فوتبال منچستر سیتی و تیم ملی انگلیس که در این فصل به طور قرضی راهی تورینو ایتالیا شده، پیشنهادهایی از لیگ برتر انگلیس دریافت کرده تا بار دیگر به فوتبال کشورش بازگردد.

وب سایت نود: جوهارت که در ابتدای فصل از سوی پپ گواردیولا از ترکیب بازیکنان منچستر سیتی برای فصل جاری کنار گذاشته شد، به ناچار به سری آ ایتالیا و تیم تورینو پیوست. هارت به صورت قرضی و یک فصل در تیم ایتالیایی بازی خواهد کرد.

اما دیلی میرر اخیراً گزارشی مبنی بر این منتشر کرد که تیم فوتبال لیورپول به این دروازه بان ۲۹ ساله پیشنهادی ارائه کرده تا از تابستان سال آینده به آنفیلد برود. گفته می شود مسئولان تورینو مایلند تا قرارداد این دروازه بان انگلیسی را تمدید کنند، اما خود جو هارت تمایل بیشتری به بازگشت به کشورش دارد.

لیورپول در حاضر سیمون مینیوله و لوریس کاریوس را به عنوان دو سنگربان در اختیار دارد که هیچ کدام از آنها نتوانسته اند رضایت مربیان را جلب کرده و حضور باثباتی در دروازه قرمز پوشان آنفیلد داشته باشند. به همین علت، یورگن کلوپ در پی بررسی گزینه های دیگری برای پست دروازه بانی تیمش می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج