adexo3
۴۴۶۵۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اردوی ایران در امارات، همچنان در هاله ای از ابهام

برپایی اردوی تیم ملی فوتبال ایران همچنان در هاله ای از ابهام است اما کارلوس کی‌روش اصرار به برگزاری این اردوی تدارکاتی دارد.

وبسایت نود: درپی برنامه ریزی قبلی و درخواست کارلوس کی روش قرار است تیم ملی ایران از دوم ژانویه در دبی اردوی تدارکاتی خود را برپا کرده و تا هشتم ژانویه تمرینات تیم ملی در کمپ باشگاه ایرانیان دبی برگزار شود.

اما درپی ارسال نامه اماراتی ها به وزارت امور خارجه برپایی اردوی تیم ملی در هاله ای از ابهام قرار گرفت و اماراتی ها در یک تصمیم عجیب و غیرمنتظره مخالفت خود با سفر تیم ملی ایران به دبی را اعلام کرده اند.

در این میان مهدی تاج رایزنی های زیادی داشته تا این اردو منتفی نشود. مسئولان فدراسیون فوتبال اخیرا اعلام کردند که اردوی تیم ملی قطعا برگزار خواهد شد اما اخبار دریافتی خبرنگار ما حاکی از آن است که همچنان سفر ملی پوشان به امارات در ابهام قرار دارد و هنوز قطعی نشده است.

تیم ملی قرار بود با ساحل عاج در امارات بازی کند اما درپی قطعی نشدن برپایی اردوی ایران در امارات این تیم آفریقایی برنامه خود را عوض کرد و با یک تیم سوئدی برای بازی به توافق رسید.

مراکش دومین گزینه تیم ملی ایران بوده و توافقاتی با این تیم برای برگزاری یک بازی دوستانه در تاریخ ششم ژانویه انجام شده است.

در این باره نیز اعلام شد که مراکش هم پس از بلاتکلیفی ایرانی ها برای سفر به امارات با تیم دیگری به توافق رسیده اما یک مقام مسئول فدراسیون فوتبال در گفت و گو با سایت نود اعلام کرد که بازی با مراکش هنوز منتفی نشده و مراکشی ها همچنان به قول خود پایبند هستند.

تلاش ها برای قطعی شدن سفر تیم ملی ایران به امارات ادامه دارد. کارلوس کی روش در گفت و گو با مهدی تاج تاکید کرده اصرار زیادی به برپایی این اردو دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج