اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۶۹۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا:احتمال خرید بازیکن در ژانویه را رد نمی‌کنم

سرمربی منچستر سیتی اذعان کرده از بازیکنانی که در اختیار دارد خوشحال است اما احتمال جذب بازیکن در ژانویه را رد نمی کند.

وبسایت نود: پپ گواردیولا در نشست خبری امروز خودش پیش از بازی روز دوشنبه مقابل هال سیتی عنوان کرده با تعدادی از بازیکنانش که تجربه بازی در انگلیس را دارند در مورد برنامه فشرده این لیگ در ایام کریسمس صحبت کرده و سعی می کند از توصیه های آن ها استفاده کند.

گواردیولا به نقل از وبسایت رسمی باشگاه منچستر سیتی به خبرنگاران گفته:

کمپانی هنوز مصدوم است. زابالتا هم از ناحیه زانو مشکل دارد اما امیدواریم از فردا به تمرینات ملحق شود. بقیه بازیکنان آماده هستند. فردا و یکشنبه تمرین می کنیم و بعد از ظهر یکشنبه با اتوبوس به هال می رویم و بعد بازی با همان اتوبوس به منچستر باز می گردیم. جوری خودمان را آماده بازی می کنیم که انگار کریسمس نیست.

من با سیلوا و دیگر بازیکنان درباره برنامه بازی های لیگ انگلیس در این روزها صحبت کردم و آن ها توصیه های خوبی به من کردند. چیزی که در این چند ماه یاد گرفتم این است که فاصله زیادی بین ده تیم بالای جدول و ده تیم پایین جدول وجود ندارد. به من گفته بودند که بازی های انگلیس پیچیده است و انتظار بازی آسانی ندارم.

هال فصل را خوب شروع کرد. مشخصا الان وضعیت شان خوب نیست اما بازی های آن ها را دیدم و باید بگویم تیم خاصی هستند. آن ها نسبت به بعضی از تیم های لیگ بیشتر سعی می کنند فوتبال بازی کنند.

از بازیکنانی که داریم خوشحالم و به آن ها اطمینان دارم. اینکه وضعیت بازیکنانی را زیر نظر داریم رد نمی کنم اما فعلا برنامه ای برای خرید کسی نداریم. گابریل ژسوس به ما ملحق می شود تا خط حمله تیم قدرت بیشتری پیدا کند. فصل را تقریبا با همین بازیکنانی که داریم به پایان می رسانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج