اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۷۰۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نصری: زمان جدایی از منچسترسیتی رسیده بود

هافبک فرانسوی سویا با اشاره به اینکه این باشگاه اسپانیایی انتخاب ایده آلی برای او بوده، اظهار داشت برای پیوستن به این تیم دلایل بسیار زیادی دارد.

وب سایت نود: سمیر نصری دلیل تصمیم خود برای انتقال قرضی از منچستر سیتی انگلیس به سویا اسپانیا را فاش کرد و بر این مسئله تأکید داشت که سویا باشگاه تمام عیاری است.

سمیر نصری ۲۹ ساله در حالی که پنج بازی اول فصل را در تیم منچستر سیتی حضور داشت، سرانجام در ماه آگوست با قراردادی قرضی به مدت یک فصل راهی لالیگا شد. بازیکن سابق تیم ملی فرانسه در تمامی رقابت های این فصل ۱۳ بار برای سویا به میدان رفته و سه بار هم گلزنی کرده است. نصری در مورد جدایی اش از منچستر سیتی گفت با وجودی که پپ گواردیولا خواهان ادامه حضورش در منچستر سیتی بود، اما به عقیده خودش دیگر زمان جدایی از تیم انگلیسی فرا رسیده بود. نصری در گفتگو با مجله باشگاه فوتبال سویا این صحبت ها را مطرح کرد:

تمرینات پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشتم اما به تغییر باشگاه نیاز داشتم. البته گواردیولا هم از من خواسته بود در منچستر سیتی بمانم. در فصل آخر حضورم در انگلیس، مصدومیت های زیادی داشتم و می خواستم چالش جدیدی را شروع کنم. به همین خاطر با چندین باشگاه تماس گرفتم اما وقتی حرف از سویا به میان آمد، می دانستم که این تیم همان جایی است که باید به آنجا بروم. اگر در مورد فوتبال اطلاعاتی داشته باشید، به خوبی می دانید که بسیاری از بازیکنان مطرح در همین تیم سویا به سطح اول فوتبال برگشته اند.

نصری: زمان جدایی از منچسترسیتی رسیده بود

البته عوامل دیگری هم در انتقال نصری به سویا مؤثر بودند؛ خود این بازیکن می گوید پیش از تصمیم گیری درباره پیوستن به لالیگا با هم تیم هایش در منچستر سیتی مشورت کرده است.

با خسوس ناواس، داوید سیلوا و نولیتو در مورد باشگاه، شهر و سایر مسائل صحبت کردم که همه چیز خوب به نظر می رسید. در این شهر غذاهای خوبی وجود دارد. با گواردیولا صحبت کردم و او هم به من گفت که سویا مربی بسیار بزرگ و مطرحی (خوانما لیلو) دارد. این همه اطلاعاتی بود که به آنها نیاز داشتم. این انتقال برای من بسیار عالی و تمام عیار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج