اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۷۰۴۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

از استعفای طاهری تا مذاکره با رفیعی؛

جزییات شب پرماجرای اردوی پرسپولیس

اردوی بازیکنان پرسپولیس پس از بازی با سیاه جامگان و برد شیرین سرخپوشان ماجراهای زیادی را به خود دید.

وبسایت نود: در ابتدا از سوی برخی نزدیکان باشگاه خبری به بیرون داده شد مبنی بر اینکه طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در جمع بازیکنان کناره گیری خود را اعلام کرده است.

طاهری پس از برد سرخپوشان در هتل حضور یافت و ضمن تقدیر و تشکر از بازیکنان قهرمانی نیم فصل را به برانکو و شاگردانش تبریک گفت.

طاهری که به اتفاق ترکاشوند و برخی دیگر از مسئولان باشگاه در اردو حضور یافته بود به ناگاه خبر استعفایش را اعلام کرد. این خبر دهان به دهان چرخید و بین اهالی رسانه به عنوان یک شایعه مطرح شد.

در همین زمان یک مقام مسئول باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار نود استعفای طاهری را تکذیب کرد و آن را شایعه خواند.

اما اکنون خبر می رسد که پس از اعلام استعقای طاهری در جمع بازیکنان این خبر از سوی یکی از دست اندرکاران باشگاه به گوش علی پروین رسیده و پروین هم که رابطه نزدیکی با طاهری دارد در تماس تلفنی طاهری را از این تصمیم منصرف کرده است و به همین سادگی ماجرای استعفای طاهری مطرح، منتشر و سپس منتفی شد.

این اتفاقات در آستانه برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس در نوع خود قابل توجه است و دلایل متفاوتی درباره آن مطرح می شود.

از طرفی اتفاق جالب دیگر در حاشیه اردوی جمعه شب سرخپوشان حضور سروش رفیعی در میان بازیکنان پرسپولیس بود.

برخلاف برخی تلاش ها برای کتمان کردن این اتفاق، سروش رفیعی که از بازی تراکتورسازی مقابل نفت محروم است زودتر از سایر بازیکنان تراکتور به هتل آمده و علاوه بر بازیکنان پرسپولیس با چند مقام مسئول باشگاه پرسپولیس هم در حال گفت و گو دیده شده است.

رفیعی دو پیشنهاد از تیم های خارجی دارد و تلاش می کند به اروپا منتقل شود چرا که احساس می کند شانس دعوت شدن او به تیم ملی با لژیونر شدن افزایش پیدا می کند و نمی خواهد در سال منتهی به جام جهانی تیم ملی را از دست بدهد.

با این وجود رفیعی به این خاطر که در صورت عدم پیوستن به تیم های اروپایی مجبور به گرفتن تصمیم برای آینده خودش است، هم با باشگاه پرسپولیس گفت و گو انجام داده و هم با مسئولان تراکتورسازی مذاکره کرده است.

طبق اخبار دریافتی ما رفیعی هم به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده و هم به تراکتورسازی و گواه آن قبل از هر چیر موضع گیری امیر قلعه نویی است که اعلام کرده در صورتی که این بازیکن به اروپا نرود قراردادش را با ما قطعا تمدید می کند و دیگری مذاکرات مخفیانه او با پرسپولیسی ها طی روزهای اخیر و در نهایت جمعه شب است که به آنها قول امضای قرارداد داده است.

خبر توافق پنهانی پرسپولیسی ها با رفیعی که چند روز است رسانه ای شده هرگز از سوی پرسپولیسی ها تکذیب نشده است و درمجموع این بازیکن به دنبال پیوستن به یک تیم خارجی است اما دو تیم داخلی پرسپولیس و تراکتورسازی را هم نزدیک به خود نگه داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش بیاد پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج