adexo3
۴۴۷۱۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گالیانی: این شیرین‌ترین قهرمانی‌ام با میلان بود

رئیس اجرایی باشگاه میلان از قهرمانی در سوپر جام ایتالیا بسیار خوشحال است و آن را شیرین‌ترین قهرمانی تیمش دانست.

خبرگزاری ایسنا: میلان توانست در ضربات پنالتی یوونتوس را شکست دهد و جام قهرمانی را در رقابت‌های سری A بالای سر برد. گالیانی سال‌ها است که در میلان فعالیت می‌کند و یکی از موفق‌ترین مدیران تاریخ رقابت‌های سری A بوده است. او جام‌های زیادی را با میلان به دست آورد با این حال تاکید کرد که قهرمانی در سوپر جام ایتالیا که شب گذشته (جمعه) در دوحه رقم خورد شیرین‌ترین قهرمانی او با روسونری بوده است.

مدیر اجرایی باشگاه میلان بعد از بازی در گفت‌وگویی‌ که با سایت رسمی این باشگاه داشت، گفت‌: بسیار خوشحال و احساسی شده‌ام تا جایی که دوست دارم گریه کنم. آخرین قهرمانی که به دست آورده‌ایم به پنج سال پیش بر می‌گردد . این بیست و نهمین قهرمانی میلان با برلوسکونی است اما احساس می‌کنم که شیرین‌ترین آنها بوده است.

او ادامه‌ داد: از گلی که ونتورا به ثمر رساند بسیار خوشحال شدم. او نشان داد که بازیکن آینده داری است. هیچ کس پیش‌بینی نمی‌کرد که این بازیکن تا این اندازه پیشرفت کند. بازی را بد شروع کردیم اما رفته رفته بهتر شدیم. در نیمه دوم بهتر از حریف بودیم. باید بگویم که شایسته این قهرمانی بودیم. در دو بازی اخیر خود برابر یوونتوس به پیروزی رسیده ایم و نشان دادیم که حریف سر سختی برای این تیم هستیم.

گالیانی در پایان سخنان خود گفت‌: همواره قهرمانی و رسیدن به جام لذت بخش است. برلوسکونی هم از این قهرمانی بسیار خوشحال است. هدیه خوبی به هواداران خود دادیم. از نظر من این شیرین‌ترین قهرمانی برای میلان بود و دلیل آن را وقت دیگری برای شما خواهم گفت‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج