adexo3
۴۴۷۲۰۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

همبازیان سابق دست منصوریان را می‌گیرند؟

علیرضا منصوریان روزهای سختی را در استقلال سپری می‌کند.

ورزش سه: باخت به تراکتورسازی و حذف از جام حذفی، صبر هواداران کم سن‌وسال‌تر استقلال را به سر آورده است. اغلب آن‌هایی که قبل از شروع فصل، او را به عنوان ناجی خود می‌دیدند و چاره‌ای برای باشگاه استقلال جز این نگذاشتند که منصوریان را جانشین مظلومی کند، اکنون مخالف او شده‌اند و چاره درد استقلال را تغییر کادر فنی می‌دانند. بردن پرسپولیس با نفت، مهمترین دلیل اقبال این هواداران به منصوریان بود. اوضاع قبل از شروع فصل بسیار خوب به نظر می‌رسید و در رقابت با پرسپولیس به جز وحید امیری، بقیه بازیکنان مد نظر دو تیم راهی استقلال شدند. اما آنچه در عمل مشاهده شد، نتایج ضعیف استقلال در ابتدای فصل بود و بازی‌هایی که چندان چنگی به دل نمی‌زد. منصوریان نه تنها نتوانست کیفیت بازی استقلال را نسبت به استقلال مظلومی ارتقا دهد، بلکه برعکس تیم مظلومی که خوب نتیجه می‌گرفت، استقلال او در نتیجه‌گیری نیز چندان موفق عمل نکرد.

در چنین شرایطی که منصوریان جدا از اتهامات فنی از سوی مخالفانش متهم به ظاهرسازی شده است، حمایت فرهاد مجیدی که در بین هواداران جوان‌تر استقلال محبوبیت زیادی دارد، می‌تواند جو سنگینی که بر علیه منصوریان به راه افتاده است را تعدیل کند. به‌خصوص این‌که اغلب مخالفان منصوریان را همان هواداران کم‌سن‌و سال و بیشتر احساساتی استقلال تشکیل می‌دهند که از قضا بیشتر از بقیه هواداران هم حس‌وحال ورزشگاه رفتن را دارند. مجیدی با حمایت خود از منصوریان کمک بسیاری به همبازی سابق خود کرد. شاید در صورتی که استقلال در اصفهان و در مقابل سپاهان نتیجه نگیرد، با این حمایت مجیدی، منصوریان امیدی برای بقا داشته باشد.

از طرفی دیگر صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت مجتبی جباری که سه سال با منصوریان در استقلال همبازی بود، بر سر زبان‌ها افتاده است‌. گفته می‌شود پس از مصدومیت این بازیکن که تا دو ماه به طول خواهد انجامید، قرارداد او با الاهلی فسخ می‌شود و در این‌صورت این بازیکن می‌تواند به استقلال بازگردد. مطمئنا هواداران استقلال از بازگشت جباری استقبال خواهند کرد و منصوریان نیز که به دنبال جذب مبعلی از نفت تهران است، می‌تواند با بازگشت جباری ضعف بازیسازی تیمش را برطرف کند. اما موضوعی که می‌تواند با بازگشت جباری در استقلال حاشیه ایجاد کند، بازوبند کاپیتانی این تیم و تقابل بین رحمتی و جباری بر سر ایفای نقش لیدر تیم است. ضمن این‌که تجربه نشان داده بازیکنان ایرانی پس از بازگشت از لیگ‌های کشورهای حوزه خلیج فارس قادر به تکرار روزهای اوج خود نیستند و با افت محسوسی در کیفیت بازی خود مواجه می‌شوند. این موضوع در مورد جباری که بخصوص با مصدومیت هم مواجه است، می‌تواند محتمل‌تر باشد. با این حال این سوال جدی نیز مطرح می‌شود، چه تضمینی وجود دارد که منصوریان بتواند از جباری بازی موثر بگیرد وقتی بازیکنی مثل بختیار رحمانی در استقلال منصوریان تبدیل به بازیکنی معمولی شده است.

مجیدی و جباری می‌توانند در این روزهای سخت، دست منصوریان از اسب افتاده را بگیرند. هرچند که هیچ‌کس به اندازه خود منصوریان نمی‌تواند به خودش کمک کند. اوست که باید طرحی نو برای استقلال تحت رهبری‌اش دراندازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین به همبازیهای سابق ، لطفا دست منصوریان رو بگیرید تا سرمربی استقلال بمونه تا ما بیشتر بخندیم خواهشا این کار رو بکنید دستش رو محکم بگیرید خخخخخخ

    • ایرج رحیمی

      ما هواداران استقلال علی منصور را میخاییم مهم هم ما هواداراییم ما تا آخرش از علی منصور حمایت میکنیم چه کسی میخاد بیاد جای اونو بگیره که دلش ب حال ما هوادارا بسوزه ....پس تا قطره آخر دااااااش علی منصوریان

    • بدون نام

      گل پسر که دوست داری بخندی یادت نره 9سا
      ل رنگ جام ندیدینااااا خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج