adexo3
۴۴۷۷۱۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

طاهری: سپاهان این فصل یک تیم معمولی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار این تیم برابر زردپوشان اصفهانی گفت: پیروزی برابر سپاهان دور از دسترس نیست.

خبرگزاری مهر: بیژن طاهری در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال پیش از بازی با سپاهان گفت: این سپاهان با سپاهان گذشته خیلی تفاوت دارد. سپاهان در این فصل یک تیم معمولی است و پیروز شدن بر آن دور از دسترس استقلال نیست.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: امتیازاتی که تیم ما در این فصل از دست داده عمدتا به خاطر مسئولیت ناپذیری بازیکنان خط دفاعی تیم بوده. اتفاقی که اگر باز هم تکرار شود به این تیم ضربه می‌زند. مثلا در همین بازی گذشته با نفت من می‌دانم که کادر فنی به بازیکنان وظیفه یارگیری را داده بود، اما این مدافع ما بود که یک لحظه غفلت کرد تا قاضی آن گل را بزند. این دیگر تقصیر منصوریان نیست و بازیکن تقصیر دارد.

وی افزود: متاسفم از این که هر روز در رسانه‌ها اسم‌هایی برای جایگزینی منصوریان می‌شنوم. این یک بدعت غلط است که در فوتبال ایران گذاشته‌اند. مگر می شود یک مربی جوان که می‌تواند یک سرمایه ملی شود را به خاطر دو سه تا نتیجه عوض کرد؟ این کار بازی کردن با سرنوشت استقلال است. ما نمی‌توانیم سرمایه های باشگاه را یکی یکی بسوزانیم و از بین ببریم.

طاهری گفت: من از ابتدا از منصوریان حمایت کردم و تا روزی هم که سرمربی استقلال باشد از او حمایت می کنم. کمترین کاری که ما پیشکسوتان باشگاه استقلال می‌توانیم برای تیم مان بکنیم این است که از تیم و کادر فنی اش حمایت کنیم تا بلکه این مصاحبه ها باعث شود قدری آرامش به استقلال باز گردد.

مهاجم سابق استقلال در خصوص به کارگیری احتمالی چند بازیکن جوان توسط کادر فنی استقلال در این بازی حساس گفت: هیچ تیمی در هیچ کجای دنیا از اعتماد به جوان ها ضرر نکرده. منصوریان هم باید بیشتر به جوانانش اعتماد کند. مثلا همین بهنام برزای که هر زمانی در فصل گذشته و این فصل به میدان آمده گره گشای تیم بوده و نشان داده چه بازیکن با کیفیتی است.

پیشکسوت استقلال گفت: برزای یک بازیکن نابغه است که سرعت بالایی دارد و در تیم استقلال که الان در جناح راست بازیکنانی مثل مگویان و خسرو کند هستند، یک بازیکن اینچنین سرعتی به شدت به کار می آید. مطمئنم که اعتماد به او و دیگر جوان ها عاقلانه است و منصوریان هم از این بابت متضرر نخواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بنده خدا ظاهرا جدول نتایج و مسابقات رو ندیده که میگه یکی دو بازی استقلال نتیجه نگرفته ، جناب بیژن خان سپاهان هفته گذشته تراکتور رو در تبریز شکست داد استقلال چه نتیجه ای گرفت !!!!

    • بدون نام

      ما هم دوست داریم منصوریان بماند. چونکه مطمئن هستیم آخرفصل حتما سقوط می کند وسال دیگه در لیگ یک بازی میکند.خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج