adexo3
۴۴۷۹۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فریسات: تیم فولاد را در نیم فصل تقویت می‌کنیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان،‌گفت: فولاد خوزستان در نیم فصل تقویت می‌شود و سعی می‌کنیم شرایط بهتری را برای ادامه مسابقات فراهم کنیم.

خبرگزاری فارس: عزیز فریسات در مورد شکست فولاد خوزستان مقابل پیکان گفت: یک سمت فوتبال برد و یک سمت آن باخت است. بازیکنان ما در بازی روز گذشته عملکرد خوبی ارائه کردند اما روی دو اشتباه دروازه‌مان باز شد. داور در دو صحنه مرتکب اشتباه شد و می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد. به هر حال در روزی که شرایط خوبی داشتیم نتیجه را واگذار کردیم.

وی در مورد اینکه بعد از مدت‌ها که این تیم عملکرد خوبی داشت متحمل شکست شدند، خاطرنشان کرد: صد در صد فکر نمی‌کردیم شکست بخوریم و می‌خواستیم دست پر میدان را ترک کنیم اما فوتبال همین است. البته اشتباهات داوری روی این باخت تاثیر منفی داشت. اگر داور دقت بیشتری می‌کرد بازنده نمی‌شدیم.

مربی فولاد خوزستان در مورد برنامه‌ تیمش در تعطیلات لیگ، گفت: فعلا برنامه خاصی نداریم تمرینات تیم تا روز سه شنبه تعطیل است. تمریناتمان را در اهواز دنبال می‌کنیم و فعلا برنامه اردویی نداریم.

فریسات در مورد اینکه آیا قصد تقویت تیمشان را دارند، اظهار داشت: صد در صد این اتفاق می‌افتد و مهره‌های مورد نظرمان را در نیم فصل جذب می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت ارنست انفور، گفت: انفور مشکل ITC داشت و در نیم فصل اول نتوانست برای ما بازی کند. احتمال دارد مشکل این بازیکن برای نیم فصل دوم حل شود و بتواند در تیم به میدان برود. مدیریت باشگاه در جریان دقیق این موضوع است و آنها این مسئله را بهتر می‌دانند.

مربی فولاد خوزستان در پایان در مورد اینکه آیا به کسب سهمیه امید دارند، گفـت: در نیم فصل اول تغییرات زیادی داشتیم اما هر چه هفته‌‌ها گذشت شرایط ما بهتر شد. بازیکنان بسیار جوانی در تیم داریم که خوشبختانه روند رو به رشدی در تیم حاصل شده است. ما تمام تلاشمان را برای کسب موفقیت و بهترین نتیجه می‌کنیم و با امید به خدا کارمان را پیش می‌بریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج