اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۸۰۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

میزبانی در عمان چقدر هزینه دارد؟

نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا برای میزبانی از تیم‌های عربستانی در کشور عمان باید شش برابر میزبانی در ایران هزینه کنند.

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی با توجه به مشکلات دیپلماتیک بین دو کشور در کشور ثالث برگزار می‌شود که یکی از مسائل مهم در این خصوص بحث هزینه‌های میزبانی در کشور ثالث است.

هزینه میزبانی هر تیم ایرانی در شرایطی که بخواهد در شرایط عادی یک بازی آسیایی را برگزار کند بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان است. حالا در صورتی که هر تیمی ایرانی بخواهد در عمان این میزبانی را به عهده بگیرد، باید بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان هزینه میزبانی بپردازد و این مبلغ سوای هزینه بلیت هواپیماست که برای هر تیم نزدیک به ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان می‌شود.

به طور میانگین هزینه هر تیم برای میزبانی در عمان نزدیک به شش برابر است که این ماجرا هزینه سنگینی را روی دست باشگاه‌ها می‌گذارد. در این بین نه کنفدراسیون فوتبال آسیا و نه فدراسیون فوتبال هزینه‌ای به باشگاه‌ها پرداخت نمی‌کند.

در لیگ قهرمانان این فصل پرسپولیس با الهلال و ذوب‌آهن با الاهلی هم‌گروه هستند. در صورتی که الفاتح از مرحله پلی‌آف به مرحله گروهی صعود کند با استقلال خوزستان هم‌گروه خواهد شد و در صورت صعود استقلال به مرحله گروهی هم این تیم با تعاون عربستان هم‌گروه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج