اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۸۶۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چین قدرت مطلق فوتبال جهان در سال ۲۰۳۰

روسای فدراسیون فوتبال چین در ادامه سرو صداهای فوتبالی خود این بار از برنامه های شان برای تبدیل شدن به قدرت اول فوتبال جهان تا سال ۲۰۳۰ رونمایی کردند.

ورزش سه: پرجمعیت ترین کشور دنیا با جمعیتی بالغ بر یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون نفر سال هاست در فوتبال نتوانسته همچون سایر رشته های ورزشی و اقتصاد سر بلند کند و همواره جزو قدرت های دوم قاره آسیا مطرح شده است. ایستادن در رده ۸۴ رنکینگ فیفا در سال ۲۰۱۶ نیز گواه همین موضوع بود که اصلا به مذاق سران فوتبالی این کشور خوش نیامد.

یکی از رقیبان ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ که به تازگی با قراردادی نجومی مارچلو لیپی را به عنوان سرمربی به خدمت گرفته است بعد زا این که باشگاه های حرفه ای اش با قراردادهای کلان پای ستاره های مشهور را به پشت دیوار چین باز کردند حالا برنامه های کلی خود برای تبدیل شدن به قدرت مطلق فوتبال دنیا در سال ۲۰۳۰ را رونمایی کرد تا از حالا همه نگاه ها را متوجه خود کند.

روزنامه استاد الدوحه در گزارشی پیرامون برنامه های چین نوشت:« با همکاری شرکتی استعدادیاب در برزیل که شهرتی جهانی دارد چینی برنامه های خود برای تبدیل شدن به قدرتی بزرگ در دنیای فوتبال را آغاز کردند که در گام اول تاسیس ۲۰ هزار آکادمی فوتبال با مشارکت ۳۰ میلیون دانش آموز مشتاق آموختن فوتبال در دستور کار چینی ها قرار گرفت. اقدامی که می تواند فوتبال پایه این کشور را با سونامی بزرگی روبرو کند».

این روزنامه در ادامه به مسئول ارشد ساختارسازی فوتبال چین پرداخت و نوشت:« تام پایر همان کسی است که فوتبال ژاپن را از نو ساخت و این کشور را تبدیل به قدرت اول آسیا کرد حالا با چینی ها همکاری جدی دارد و با برنامه های ارائه شده از سوی او چینی ها امیدوار هستند با حمایت رئیس جمهور فوتبالدوست شان تا سال ۲۰۳۰ بتوانند قدرت مطلق فوتبال آسیا و دنیا شوند که با توجه به جمعیت پرشمار رسیدن به این آرزو چندان دشوار نخواهد بود».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج