۴۵۰۰۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سوسو: به زودی قراردادم را تمدید خواهم کرد

سوسو فرناندز، ستاره میلان در مورد مسائل مختلف صحبت کرده است.

طرفداری: سوسو فرناندز، ستاره اسپانیایی میلان در تعطیلات کریسمس به سر می برد. او که در نیم فصل اول برای میلان بسیار عالی بازی کرده است، یکی از مهره های کلیدی میلان به شمار می رود. وی در خصوص نیم فصل اول، مونتلا و سوپرکاپ صحبت کرده است که می خوانید.

این مصاحبه توسط نشریه مارکا، انجام شده است.

این شاید بهترین فصلی باشد که تجربه می کنم، بسیار زیبا بوده است. تصور نمی کردم پس از جنوا، در این شرایط قرار بگیرم. البته من فکر می کردم سرمربی دیگری در میلان خواهد بود. مقابل یوونتوس، از بهترین فرصت برای کسب جام استفاده کردیم و این بهترین خاتمه برای سال ۲۰۱۶ بود. ما تا به حال دو بار یوونتوس را شکست داده ایم، یک بار در سری آ و دیگری در سوپرکاپ.در سن سیرو بازی متعادل بود اما در سوپرکاپ کاملا برتر بودیم. شش ماه حضورم در سری آ واقعا تجربه خوبی بود، چون مردم ایتالیا دیدند چه توانایی هایی دارم. گاسپرینی به من اعتماد به نفس داد، دوران سختی بود، زیاد بازی نمی کردم اما او می دانست چگونه بهترین بازی را از من بگیرد.

وی افزود:

مونتلا وقتی در دربی مقابل سمپدوریا دو گل به ثمر رساندم مرا دید و فکر می کنم همین باعث شد به من اعتماد کند. مونتلا از اعتماد به جوانان ترسی ندارد، او خیلی شبیه مربی های اسپانیایی است، ایده های خودش را دارد و همیشه از مالکیت توپ، صحبت می کند. مشخص است تاثیری که یک بازیکن بر روی یک تیم کوچک می گذارد، قابل مقایسه با تیم بزرگی مثل میلان نیست. در جنوا هم خوب بازی می کنم اما مردم درباره من زیاد صحبت می کنند چون من در تیم بزرگی بازی می کنم.

سوسو فرناندز در ادامه گفت:

حالا رقبا، حرکات مرا بیشتر آنالیز کرده اند و بیشتر مرا می شناسند. پیشتر زیادی گلزنی نمی کردم اما حالا ثبات پیدا کرده و گلزنی نیز می کنم. بوناونتورا مدام می گوید که من شبیه به داوید سیلوا بازی می کنم و این مایه افتخار است. گالیانی؟ چندین هفته است که در مورد قرارداد جدید در حال مذاکره ایم. یکی دو مورد باقی مانده اما هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد وجود ندارد.

سوسو: به زودی قراردادم را تمدید خواهم کرد

برلوسکونی؟ او را پس از دربی دیدم که به من تبریگ گفت. آیا دلتنگ اسپانیا هستم؟ هم اکنون در کادیز در تعطیلات به سر می برم اما در میلان کاملا راحتم. میلان شهر بزرگی است و هیچ برنامه ای برای بازگشت به اسپانیا ندارم. رئال و بارسا؟ در تیم ملی با بازیکنان این دو تیم هم بازی شده ام. من در سطح خوبی هستم. در انگلیس سرعت بازی را یاد گرفتم و در ایتالیا، بعد تاکتیکی را. بهترین بازیکنی که کنارش بازی کرده ام؟ لوئیس سوارز.

واقعا دوناروما انقدر خوب است؟

بله، واقعا جوانی به مانند او مرا تحت تاثیر قرار می دهد. درون دروازه او به مانند جانور است! باکا در میلان خوشحال است و هروقت می پرسم به من می گوید که می خواهد بماند. برای ما خوب است که باکا در تیم بماند.

از سال ۲۰۱۷ چه انتظاراتی دارید؟

سلامتی، بازگشت میلان به لیگ قهرمانان اروپا و دعوت به تیم ملی. جولین لوپتگی مرا خیلی خوب می شناسد. من با او در رده های ملی زیر 18،19 ،20 و 21 کار کرده ام. نمی خواهم پیش از بازی در فینال یورو، لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی از فوتبال خداحافظی کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج