۴۵۰۱۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جایگاه دراکسلر در پازل تاکتیکی پاری‌سن‌ژرمن چه خواهد بود؟

فرشته‌ای که قرار است منجی پاریسی‌ها شود

هافبک جوان آلمانی را تقریبا باید عضو جدید خانواده‌ متمول‌های پاریسی دانست اما او قرار است چه نقشی در پازل تاکتیکی پاری‌سن‌ژرمن ایفا کند؟

خبرگزاری تسنیم: یولیان دراکسلر ماه آینده قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را امضا و انتقالش از ولسفبورگ به تیم فرانسوی در ازای قراردادی ۳۵ میلیون یورویی را نهایی می‌کند. انتظار می‌رود در قرارداد او ۱۰ میلیون یورو هم به عنوان پاداش برای انجام کارهایی خاص در نظر گرفته شده باشد، هر چند اونای امری با چالشی جدی مواجه است تا از این بازیکن ۲۳ ساله به بهترین شکل ممکن بازی بگیرد.

فرشته‌ای که قرار است منجی پاریسی‌ها شود

ملی‌پوش آلمانی که یکی از اعضای تیم ملی آلمان، قهرمان جهان در سال 2014 بود، مدت‌ها یکی از امیدهای فوتبال آلمان بوده و در اروپا هم از او به عنوان یکی از بازیکنان با استعداد یاد می‌شود، اما بعد از جدایی از شالکه رفته رفته آن بازیکن آینده‌دار بااستعداد محو شد. این هافبک جوان البته کماکان کارهای بزرگ و چشم‌نواز انجام می‌دهد، مثل پاس گلی که در دیدار با منچستریونایتد در لیگ قهرمانان فصل گذشته به ویرینیا داد. فقط باید این‌گونه عملکرد تداوم بیشتری داشته باشد. او در شرایطی به پارک‌دوپرنس می‌رود که پاری‌سن‌ژرمن شرایط ایده آل ندارد و ستاره‌هایش از دوران اوج به دور هستند. در چنین شرایطی ادینسون کاوانی یکی از معدود ستاره‌هایی است که هنوز می‌درخشد؛ هر چند به شدت زیر فشار است. دلیلش هم این است که آنخل دی‌ماریا به طرز وحشتناکی ناآماده نشان می‌دهد و لوکاس مورا هم از دوران اوج فاصله زیادی دارد.

روی کاغذ انتظار می‌رود دراکسلر سریع به خط حمله تیم اضافه و از او برای بالا بردن سرعت بازی تیم استفاده شود. به خاطر توانایی‌اش در دربیل زدن با سرعت بالا برای هر حریفی تهدید است و این توانایی را دارد که موقعیت‌هایی برای خود و تیمش ایجاد کند، مخصوصا که در شوت زدن و ارسال توپ هم توانایی ویژه‌ای دارد.

امری اما دی‌ماریا، لوکاس، متوئیدی، بن‌عرفا و خسه را در دسترس دارد و می‌تواند به خوبی با ابزاری که دارد، سیستم 3-3-4 دلخواهش را در زمین پیاده کند و یا حتی ترکیب 1-3-2-4، ترکیبی که برای اجرای آن بیشتر مواقع از دی ماریا و لوکاس استفاده می‌کند را به کار ببرد. در این بین دی‌ماریا در بازی‌های اخیر خوب کار نکرده و لوکاس هم نتوانسته تاثیرگذاری همیشگی‌اش را داشته باشد و هر دو در تغذیه کردن کاوانی ناکام بوده‌اند. هر بار امری خواسته سعی کند این اوضاع را تغییر دهد، معمولا از متوئیدی در مرکز زمین استفاده کرده است؛ ملی‌پوش فرانسوی هم همیشه نهایت تلاشش را کرده، اما نکته اینجاست که او برای بازی‌سازی مناسب نیست.

مطمئنا با آمدن دراکسلر، دی‌ماریا و لوکاس رقیب پیدا می‌کنند و حالا باید برای حضور در زمین بازی رقابت کنند. حداقل نکته این انتقال برای ستاره آلمانی این است که برای مدتی از حضورش در ترکیب اصلی غول فرانسوی مطمئن خواهد بود اما نباید این را هم فراموش کند که امری دست از آزمون و خطا برای رسیدن به سیستم ۱-۳-۲-۴ مورد علاقه‌اش برنمی‌دارد.

فرشته‌ای که قرار است منجی پاریسی‌ها شود

دارکسلر با ترک ولسفبورگ نشان داد که بدون توجه به علاقه‌ای که هواداران به او دارند، می‌تواند به راحتی به هر تیمی پشت کند. غیر از این شاید او در پاری‌سن‌ژرمن مشکل دیگری هم داشته که ولسفبورگی‌ها می خواستند زودتر از دستش راحت شوند، چرا که رقم درخواستی 80 میلیون یورویی برای او را به 45 میلیون یورو کاهش دادند!

در رختکن پاری‌سن‌ژرمن قبل از این هم تنش‌هایی وجود داشته و امری برای از بین بردن آنها کار سختی داشته و دارد. به نظر اصلی‌ترین دلیل این تنش‌ها هم وجود تعداد زیادی بازیکن سطح بالا است. این باشگاه برای هر پست چند بازیکن در سطح جهانی دارد. از طرفی دراکسلر می‌تواند در چندین پست بازی کند و باید از این که در باشگاهی پرستاره حضور دارد، انگیزه بگیرد، هر چند این احتمال وجود دارد که او هم مانند دیگر ستارگان با دیگر بازیکنان رابطه سردی داشته باشد. با این حال تا جایی که شواهد در بازی‌های این فصل نشان داده، ستاره آلمانی رقیبی نخواهد داشت و می‌تواند با خیال راحت به کارش ادامه دهد.

دراکسلر می‌تواند از این که در باشگاهی بزرگ که در لیگ قهرمانان حاضر است، بازی خواهد کرد انگیزه بگیرد و تمرکزش را روی درخشش با این تیم و کسب عناوین و موفقیت‌های بیشتر بگذارد و بالاخره عملکردی که از او انتظار می‌رفت را نشان دهد. اگر این اتفاق بیفتد، تیم فرانسوی می‌تواند به خاطر این خرید به خودش ببالد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج