اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۰۳۱۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

شیخ‌ویسی کاندیدای اصلی جایگزینی رحمتی

زمزمه‌های جدایی مهدی رحمتی از استقلال که بعد از نیمکت نشینی اش در بازی با سپاهان قوت گرفته، کل جامعه دروازه‌بان‌های لیگ برتری را تحت تأثیر خود قرار داده است.

ایران ورزشی: زمزمه‌های جدایی مهدی رحمتی از استقلال که بعد از نیمکت نشینی اش در بازی با سپاهان قوت گرفته، کل جامعه دروازه‌بان‌های لیگ برتری را تحت تأثیر خود قرار داده است. حالا دروازه‌بان‌های لیگ برتری به دو گروه تقسیم شده‌اند، آنها که می‌توانند به جای رحمتی به استقلال بیایند و آنها که به خاطر احتمال حضور رحمتی در تیم شان، جایگاه خود را متزلزل می‌بینند. در این بین البته بازار شایعات هم که داغ داغ است.

در این هیاهو، دروازه‌بانی که نامش بیش از سایرین برای حضور در استقلال بر سر زبان‌ها افتاده، وحید شیخ ویسی است. نه اینکه بهتر از او دروازه‌بان نداشته باشیم اما شرایط خاص استقلال خوزستان و آزاد شدن این بازیکن در نیم فصل در کنار توانایی فنی بالایش و سابقه همکاری با منصوریان در نفت تهران، شیخ ویسی را به یکی محتمل‌ترین گزینه‌های حضور در استقلال تبدیل کرده است. در این میان البته استقلالی‌ها هم به جذب او بی‌میل نبودند اما تنها به خاطر اینکه او در ابتدای فصل با نفت تهران قرارداد داشته و سپس به استقلال خوزستان پیوسته، تصور می‌کنند که امکان جذب این بازیکن برای شان فراهم نباشد. با این حال اما هوشنگ نصیرزاده، کارشناس مسائل حقوقی فوتبال، درباره این موضوع هم خیال استقلالی‌ها را راحت کرده است.

آیا با توجه به قرارداد شیخ ویسی با نفت و استقلال خوزستان، او می‌تواند به تیم دیگری بپیوندد؟ این سوالی است که نصیرزاده درباره اش می‌گوید: «براساس مقررات موجود که از قوانین فیفا گرفتیم بازیکنان در لیگ ایران می‌توانند برای دو باشگاه بازی کنند و با باشگاه سوم فقط قرارداد ببندند. باتوجه به اینکه شیخ‌ویسی در نفت تهران بازی نکرده او می‌تواند در نیم فصل با حضور در یک تیم دیگر به میدان برود که بدین ترتیب او با سه باشگاه قرارداد بسته که برای دو باشگاه بازی کرده و با یک باشگاه فقط قرارداد داشته است. پس قرارداد او با نفت تهران در حکم بازی کردن به حساب نمی‌آید.»

وحید شیخ ویسی اما با تاکید براینکه هنوز از طرف باشگاه استقلال، صحبتی با او نشده، می‌گوید: «قرار ما این بود که روز شنبه برای فسخ قرارداد اقدام کنیم اما بازهم سرمربی این تیم به ما گفت که چند روز دیگر صبر کنید. ضمن اینکه هنوز هیچ تماسی از سوی منصوریان یا مسوولان باشگاه استقلال با من گرفته نشده است. به همین خاطر فعلا نمی‌توانم درباره پیوستن به استقلال نظری بدهم و امیدوارم هرچه صلاح است برایم پیش بیاید. استقلال تیم بزرگی است و منصوریان نیز مربی من در چند سال اخیر بوده و از اینکه بتوانم با او همکاری کنم قطعا استقبال می‌کنم.»

این صحبت‌ها درباره شیخ ویسی البته در شرایطی مطرح می‌شود که احتمال جدایی دخسوس از گسترش فولاد و اخباری از تراکتورسازی در نیم فصل هم بارها مطرح شده و بعید نیست در صورت جدایی این دروازه‌بان ها، در آینده آنها هم به گزینه‌های جایگزینی مهدی رحمتی اضافه شوند. ضمن اینکه تعدادی دیگر از دروازه‌بان‌های لیگ برتری هم هستند که با جدایی رحمتی از استقلال جایگاه خود را متزلزل می‌بینند. نمونه اش هم دروازه‌بان‌های تیم‌های نفت تهران و سایپا هستند. البته به خاطر حضور علی دایی در نفت تهران و مشکلات مالی متعدد این باشگاه، احتمال حضور رحمتی در این تیم بسیار ضعیف است اما سایپا به مراتب شرایط بهتری برای میزبانی از دروازه‌بان استقلال دارد و شاید حامد فلاح‌زاده، روزهای نیمکت نشینی برای رحمتی را پیش رو داشته باشد.

این زمزمه‌ها البته تا زمانی که تیم رحمتی در نیم فصل دوم مشخص نشود، ادامه خواهد داشت و باید دید در نهایت مقصد دروازه‌بان استقلال کجاست و رحمتی به کدام تیم می‌رود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلالی نارحت

      رحمتی بره منصوریان تو هم برو

    • شهرام م

      مشکل خود منصوریان هست نه بازیکن این آقا اول فصل رحمتی رو دست راست خودش میدونست پس میخاد دست راستشو قطع کنه خودش بره بهتره

    • بدون نام

      هوشنگ نصیرزاده کارشناس خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج