adexo3
۴۵۰۷۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توفان آفریقایی‌ها و نفس راحت گواردیولا؛

خواندنی‌های آماری هال‌سیتی - منچسترسیتی

منچستر سیتی در باکسینگ دی یک بازی پر فراز و نشیب را مقابل هال سیتی ارائه داد ولی یک برد ارزشمند را در زمین ببرها به دست آورد. نگاهی متفاوت به این بازی از دریچه آمار و ارقام

وبسایت نود: منچستر سیتی در هفته هجدهم لیگ برتر توانست با درخشش یحیی توره، کلچی ایهیناچو و رحیم استرلینگ طی ۲۰ دقیقه انتهای بازی مقابل هال سیتی توفان به پا کرده و ۳ گل را درون دروازه شاگردان مایک فیلان قرار بدهد. در حالی که جان استونز پس از چند نیمکت نشینی به ترکیب اصلی سیتیزن ها برگشته بود، دچار یک مصدومیت زود هنگام شد و جای خود را در اوایل به الکساندر کولاروف داد.

خواندنی‌های آماری هال‌سیتی - منچسترسیتی

پپ گواردیولا وقتی که تیم خود را در بن بست می دید، کلچی ایهیناچو را به میدان فرستاد و پس از حضور وی، کفه ترازو به سود منچستر سیتی سنگینی کرد. ایهیناچو در این بازی یک گل زد و رحیم استرلینگ نیز بسیار مؤثر ظاهر شد. استرلینگ یک پنالتی گرفت تا قفل دروازه ببرها گشوده شود و گل سوم سیتی نیز با حرکت پا به توپ فوق العاده وی به ثمر رسید هر چند که یک گل به خودی ثبت گردید.

خواندنی‌های آماری هال‌سیتی - منچسترسیتی

آخرین بار که سیتیزن ها مقابل ببرها در باکسینگ دی به میدان رفته بودند، با برتری ۵-۱ منچستر سیتی در سال ۲۰۰۸ خاتمه یافت. طی دو تقابل اخیر این دو تیم در باکسینگ دی، ۸ گل زده و ۲ گل خورده در کارنامه سیتی دیده می شود.

خواندنی‌های آماری هال‌سیتی - منچسترسیتی

باکسینگ دی برای رحیم استرلینگ خوش یُمن بوده و برای سومین سال متوالی توانست در این روز گلزنی کند. شکست در این بازی باعث شد تا خوش یُمنی باکسینگ دی برای هال سیتی از بین برود زیرا ببرها طی دو مسابقه اخیر لیگ برتری در باکسینگ دی در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ صاحب ۲ برد و ۶ گل زده بود.

هیچ گل یا پاس گلی در این بازی به نام رحیم استرلینگ ثبت نشد ولی او در ۲ گل منچستر سیتی نقش مستقیم داشت. استرلینگ ۵ گل و ۳ پاس گل تا پایان هفته هجدهم فصل جاری لیگ برتر داشته در حالی که او طی ۳۱ بازی در فصل قبل، به همین تعداد نقش مستقیم در گل های تیمش در لیگ برتر ایفا کرده بود.

خواندنی‌های آماری هال‌سیتی - منچسترسیتی

هال سیتی کریسمس را با حضور در رتبه بیستم جدول آغاز کرد. از ۲۴ تیمی که کریسمس را در قعر جدول لیگ برتر سپری کرده اند، ۲۱ تیم در پایان فصل طعم تلخ سقوط را چشیده اند. ببرها طی ۱۶ بازی اخیر فقط یک بار پیروز شده و در این بازی برای سومین بار متوالی شکست خورد.

هال سیتی طی ۱۸ بازی در فصل جاری لیگ برتر، در ۱۵ بازی گل نخست مسابقه را دریافت کرده است. ببرها تنها تیم در فصل جاری لیگ برتر هستند که هنوز در ماه دسامبر پیروز نشده اند.

حضور باکاری سانیا در دفاع راست و گائل کلیشی در دفاع چپ، بازگشت فرناندینیو به هافبک دفاعی، تعویض زود هنگام نولیتو در نیمه دوم و نیمکت نشینی نود دقیقه ای پابلو زابالتا از نکات بارز این بازی بود. مایک فیلان سرمربی هال سیتی نیز مجدداً از ژیومرسی امبوکانی در نوک خط حمله استفاده کرد.

خواندنی‌های آماری هال‌سیتی - منچسترسیتی

۶۷% مالکیت توپ برای منچستر سیتی، ۲۲۸ پاس سالم برای هال و ۵۹۰ پاس سالم برای سیتیزن ها

تعداد شوت های داخل چارچوب برای تیم منچستر سیتی دو برابر حریف بود و نصف شوت های داخل چارچوب توسط سیتیزن ها تبدیل به گل شد.

خواندنی‌های آماری هال‌سیتی - منچسترسیتی

بیشترین تعداد پاس در این بازی؛ یحیی توره، فرناندینیو و گائل کلیشی به ترتیب با ۹۴، ۷۱ و ۶۵ پاس

منچستر سیتی تنها برای دومین بار در فصل جاری موفق به ثبت کلین شیت در یک بازی بیرون خانه شد.

یحیی توره تاکنون ۱۰ بار در لیگ برتر پشت ضربات پنالتی ایستاده و هر ۱۰ پنالتی وی تبدیل به گل شده است که بهترین رکورد «پنالتی های ۱۰۰%» در تاریخ لیگ برتر محسوب می شود.

خواندنی‌های آماری هال‌سیتی - منچسترسیتی

رحیم استرلینگ برای هفتمین بار از فصل ۱۴-۲۰۱۳ موفق به گرفتن یک پنالتی از تیم های حریف می شود. طی این بازه زمانی، فقط جیمی واردی از این حیث بالاتر از رحیم استرلینگ قرار دارد. (واردی ۱۰ بار از حریفان در مسابقات لیگ برتر، ضربه پنالتی گرفته است)

اگر چه وقتی صحبت از پاس گل می شود همگان به یاد مسوت اوزیل یا کوین دی بروینه می افتند اما از سال ۲۰۱۰ به بعد که داوید سیلوا پا به لیگ برتر گذاشته، ۶۱ پاس گل فرستاده و از این حیث بی رقیب است. او در این بازی هم یک پاس گل داد.

خواندنی‌های آماری هال‌سیتی - منچسترسیتی

کلچی ایهیناچو در کلیه بازی های خود در لیگ برتر فقط ۱۹ شوت به سوی داخل چارچوب دروازه حریفان زده که از این ۱۹ شوت مهاجم جوان نیجریه ای، ۱۲ شوت تبدیل به گل شده است.

خواندنی‌های آماری هال‌سیتی - منچسترسیتی

هیچ تیمی به اندازه هال سیتی در فصل جاری لیگ برتر به تیم های حریف پنالتی هدیه نکرده و جالب این که از ۹ پنالتی که هال سیتی به حریفان داده، ۸ پنالتی تبدیل به گل شده است.

پپ گواردیولا اعتراف کرد که نمایش نیمه اول تیمش فقط «پاس، پاس و پاس» بود و به همین دلیل بازیکن های منچستر سیتی از رسیدن به دروازه هال عاجز بودند اما تغییر رویکرد در بین دو نیمه مؤثر واقع شد. به نظر می رسد که پپ هر روز از تیکی تاکا فاصله بیشتری می گیرد. یحیی توره نیز پس از دریافت جایزه بازیکن برتر زمین گفت که این جایزه حق ایهیناچو بود و نه وی!

خواندنی‌های آماری هال‌سیتی - منچسترسیتی

کلیه آمار و ارقام از وبسایت رسمی مسابقات، opta و squawka مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج