اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۲۵۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طلب ۲۰ هزار دلاری گولچ از پرسپولیس

آنتونی گولچ، مدافع دو ملیتی کروات-استرالیایی ابتدای فصل به شکلی عجیب به باشگاه پرسپولیس پیوست و سرخ‌پوشان برای جذب او مجبور شدند ۱۰۰ هزار دلار به باشگاه شریف تیراسپول پرداخت کنند اما او اواسط فصل به کشورش رفت و دیگر به تهران برنگشت.

ایران ورزشی: آنتونی گولچ، مدافع دو ملیتی کروات-استرالیایی ابتدای فصل به شکلی عجیب به باشگاه پرسپولیس پیوست و سرخ‌پوشان برای جذب او مجبور شدند ۱۰۰ هزار دلار به باشگاه شریف تیراسپول پرداخت کنند اما او اواسط فصل به کشورش رفت و دیگر به تهران برنگشت. هرچه مسوولان باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه‌های او تلاش کردند او را برگردانند، موفق نشدند. سپس خبر رسید گولچ از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده و در ادامه مدیران باشگاه سرخ‌پوش پایتخت، شکایت خود از این بازیکن را به فیفا اعلام کرده‌اند.

با توجه به اینکه گولچ مطالبات خود را در نیم‌فصل از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرد، به نظر می‌رسد رأی فیفا به سود او صادر شود و پرسپولیسی‌ها مجبور شوند هم مطالبات این بازیکن و هم غرامت تأخیر را به او بپردازند.موضوع مهم اینجاست که هنوز تکلیف مالی باشگاه پرسپولیس با گولچ مشخص نشده اما گفته می‌شود مبلغ ۲۰ هزار دلار دیگر از طلب این بازیکن از پرسپولیس باقی مانده است.گولچ اخیرا با یک تیم از کره جنوبی قرارداد بسته است و به نظر می‌رسد اگر پرسپولیس در قبال این بازیکن محق باشد می‌تواند ‌آی تی سی این بازیکن را صادر نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج