اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۳۱۷۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

رویه بازنده - بازنده در باشگاه مردمی؛

«استقلال» بزرگترین بازنده جنگ داخلی خودش

اگر استقلال خیلی زود به اتحاد نرسد و مدیرانش مشکلات آن را حل نکنند، در این جنگ داخلی که با افشاگری های مختلف به روی سکوها و فضای مجازی کشیده همه بازنده خواهند بود.

خبرگزاری مهر: استقلال وارد جنگی درونی شده که با کشمکش ها به نقاط بدی رسیده است. افشاگری و اتهام زدن و تهدید کردن و حتی ورود برخی بوقچی ها برای بالا و پایین کردن ترازوی استقلال به سود یک کفه نه اتفاق خوبی است و نه برنده ای در پایان خواهد داشت.

در واقع طرفین درگیر در این مجادله ها که به بهانه اختلاف منصوریان و رحمتی وارد این ماجرا شده اند، هر طرفی را که بگیرند و هر نتیجه ای که کسب شود در نهایت بازنده اند. با ادامه این روند و با درگیری و جنگ داخلی در استقلال هیچ کس برنده نخواهد بود، نه رحمتی، نه منصوریان، نه افتخاری، نه خرمگاه و نه استقلال.

در واقع بازنده ترین که استقلال است و منصوریان هم کورسوی امیدی برای پیروزی در این جدال داخلی دارد اما هزینه ای که بابت ورود به این جنگ و پیروزی در آن می دهد بسیار زیاد است. افتخاری هم مدیریتش زیر سوال می رود و رحمتی هم محبوبیتش صرف نظر از رقم خوردن هر نتیجه ای تحت تاثیر قرار می گیرد.

در واقع این جنگ دو سر باخت است و برنده ای ندارد و بازنده ترین هم خود استقلال است. رودر رویی و لشکر کشی های رسانه ای در فضای مجازی و روی سکوها اتفاقات بسیار بدی را به همراه خواهد داشت که در آن هیچ کش برنده نخواهد بود.

این موضوع باید هر چه سریع تر توسط افتخاری و منصوریان کنترل شده و از بین برود و ادامه نداشته باشد، در واقع استقلال امروز به اتحاد برای نیم فصل دوم نیاز دارد و این دورترین آرزویی است که می توان برای این استقلال در نظر آورد و دید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما به این عمل میگیم تف سر بالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج