۴۵۳۲۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خواندنی‌های آماری لیورپول - منچسترسیتی

سرنوشت ساز ترین مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر با پیروزی لیورپول مقابل منچستر سیتی خاتمه یافت. نگاهی متفاوت به این بازی از دریچه آمار و ارقام

وبسایت نود: دیدار تیم های لیورپول و منچستر سیتی یک بازی تعیین کننده بود که جدی ترین رقیب چلسی برای فتح قهرمانی لیگ را مشخص می کرد. ارسال آدام لالانا و ضربه سر جورجینیو واینالدوم یک گل زودهنگام را برای قرمزها به ارمغان آورد و این گل تا پایان مسابقه ماندگار شد. لیورپول برای اولین بار از سال ۱۹۸۱ توانست ۴ برد پیاپی لیگ را در مقابل منچستر سیتی به دست بیاورد. منچستر سیتی از سال ۲۰۰۳ تاکنون در حسرت شکست لیورپول در ورزشگاه آنفیلد است. لیورپول در این بازی کاملاً حساب شده بازی می کرد و کاملاً بازی را به روی تیم حریف بسته بود.

خواندنی‌های آماری لیورپول - منچسترسیتی

لیورپول در هر ۲۰ بازی خانگی اخیر لیگ برتر مقابل منچستر سیتی گل زده است. تک گل واینالدوم در این بازی باعث شد تا لیورپول هر سه سال میلادی اخیر را با طعم شیرین برد به پایان برساند.

منچستر سیتی برای اولین بار از مارس ۲۰۱۶ نتوانست در یک مسابقه از لیگ برتر گلزنی کند. سیتیزن ها برای دومین بار طی ۲۷ مسابقه اخیر لیگ موفق به گلزنی نشده اند.

خواندنی‌های آماری لیورپول - منچسترسیتی

آدام لالانا در این بازی یک پاس گل داد تا همچنان تأثیرگذارترین هافبک لیگ برتر در این فصل باشد. او با ۷ گل و ۷ پاس گل توانسته در ۱۴ گل لیورپول نقش مستقیم ایفا کند. تعداد پاس های گل آدام لالانا تا همین جای لیگ نیز از تعداد پاس های گل وی در تک تک فصل های اخیر بیشتر بوده است. او در طول سال ۲۰۱۶ میلادی توانست ۱۱ گل و ۱۰ پاس گل را به نام خویش ثبت کرده تا مؤثرترین هافبک لیگ برتر در طول سال نیز باشد.

خواندنی‌های آماری لیورپول - منچسترسیتی

پپ گواردیولا چهارمین باخت لیگ را پذیرفت تا تعداد باخت های وی در این فصل، ۲ برابر تعداد باخت های او در فصل گذشته بوندس لیگا شود. منچستر سیتی طی ۱۹ مسابقه لیگ تحت هدایت پپ فقط ۴ کلین شیت داشته است.

خواندنی‌های آماری لیورپول - منچسترسیتی

تک گل لیورپول در این بازی باعث شد تا مجموع گل های آنها در طول سال میلادی ۲۰۱۶ به عدد ۸۷ رسیده و با رکورد گلزنی قرمزها در طول سال ۱۹۸۵ برابر شود.

دیووک اوریگی در این بازی روی نیمکت نشست و امره جان وارد ترکیب اصلی لیورپول شد. جان استونز بر خلاف انتظار در ترکیب اصلی سیتی قرار گرفت تا باکاری سانیا و گائل کلیشی نیمکت نشین شوند. پابلو زابالتا و الکساندر کولاروف نیز در ترکیب اصلی سیتیزن ها حضور داشتند. سرخیو آگوئرو که طی ۱۲ حضور اخیر در میادین، ۱۰ گل برای سیتی زده بود، در این مسابقه پس از ۴ جلسه محرومیت جانشین نولیتو در ترکیب اصلی شد ولی کاملاً اسیر مدافعان لیورپول بود. رحیم استرلینگ هر گاه صاحب توپ می شد، هواداران لیورپول به شدت با سوت و هو از او استقبال می کردند.

خواندنی‌های آماری لیورپول - منچسترسیتی

مجموع تعداد شوت های دو تیم ۱۴ بود و جالب این که لیورپول فقط ۵ شوت زد که از این ۵ شوت فقط یکی داخل چارچوب بود و از این یک شوت داخل چارچوب، یک گل به ثمر رسید! لیورپول برای اولین بار از آگوست ۲۰۱۳ موفق شد که فقط با یک شوت داخل چارچوب در جریان بازی، به پیروزی دست یابد.

خواندنی‌های آماری لیورپول - منچسترسیتی

۳۰۶ پاس سالم برای لیورپول با دقت ۷۰% و ۴۶۱ پاس سالم برای سیتی با دقت ۸۰%

بیشترین تعداد پاس سالم در این بازی؛ یحیی توره، نیکولاس اوتامندی و جان استونز به ترتیب ۶۶، ۶۵ و ۶۵ پاس

پابلو زابالتا و الکساندر کولاروف دو مدافع کناری منچستر سیتی مجموعاً ۱۶ دفع توپ، ۷ تکل موفق و ۲۵ دوئل موفق داشتند. سرخیو آگوئرو در جریان بازی حتی یک بار هم توپ را درون محوطه جریمه حریف لمس نکرد.

خواندنی‌های آماری لیورپول - منچسترسیتی

فاصله منچستر سیتی تا صدر جدول با این باخت به ۱۰ امتیاز رسید ولی پپ گواردیولا معتقد است که هنوز برای جبران فرصت هست. کلوپ می گوید که چلسی ۱۳ برد پیاپی داشته و این بد نیست ولی آیا می دانید چه قدر دشوار است که ۱۳ بازی پیاپی را ببرید و آن وقت ببینید که یک تیم با فاصله فقط ۶ امتیاز در تعقیبتان است؟!

خواندنی‌های آماری لیورپول - منچسترسیتی

هواداران لیورپول باور نمی کردند که جینو واینالدوم بتواند با ضربه سر گلزنی کند اما واینالدوم به آنها گفت که از نباید از گلزنی وی با ضربه سر تعجب کنند زیرا این اتفاق بارها توسط وی در تیم های دیگر تکرار شده است! برخی هواداران منچستر سیتی معتقدند که باز هم کلودیو براوو در صحنه گل عملکرد خوبی نداشت.

خواندنی‌های آماری لیورپول - منچسترسیتی

خواندنی‌های آماری لیورپول - منچسترسیتی

جیمز میلنر می گوید که پیروزی لیورپول مقابل سیتی بدترین بازی فصل بود! به راستی که میلنر حقیقت را گفت و مسابقه این دو تیم واقعاً کسالت آور به نظر می رسید. مصدومیت و تعویض اجباری جردن هندرسون در نیمه دوم نیز یکی دیگر از اتفاقات بد این بازی بود.

خواندنی‌های آماری لیورپول - منچسترسیتی

کلیه آمار و ارقام از وبسایت رسمی مسابقات، opta و squawka مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج