۴۵۳۷۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرزبان: بزرگترین بحث ما ایجاد یک تیم جدید بود

سرمربی تیم خونه به خونه معتقد است که این تیم پس از پشت سر گذاشتن یک دوره سقوط در شرایط با ثباتی به سر می برد.

ورزش سه: علیرضا مرزبان سرمربی تیم خونه به خونه در مورد شرایط کلی و موضوعات مختلف این تیم گفتگو کرد.

بزرگترین بحث ما ایجاد یک تیم جدید بود

بزرگترین بحثی که داشتیم ایجاد یک تیم جدید بود، چون از بازیکنان فصل گذشته تنها ۵ بازیکن باقی مانده بودند. بحث اصلی این بود تا بازیکنان با کادر فنی و سایر مجموعه های تیم به یک احترام و درک متقابل برسند. ما بازیکنانی آوردیم و به آن ها برای پیشرفت وقت دادیم و پس از اینکه یک سقوط در جدول را تجربه کردیم، به ثبات خوبی رسیدیم.

هنوز بازیکنی جذب نکرده ایم

چند بازیکن از جمع ما جدا شدند و هنوز تا این لحظه که با شما صحبت می کنم بازیکن جدیدی به تیم ما اضافه نشده است. سعی بر این داشته ایم تا بازیکنان خود را حفظ کنیم و از این حیث شرایط بهتری داریم.

علی کریمی شرایط مثبتی را برای ما رقم می زند

گام بعدی در تیم ما اضافه شدن علی کریمی بود که همکاری خاصی با ما دارد و کمک های خاصی به ما می کند. در واقع رابطه علی کریمی با ما و بازیکنان شرایط مثبتی را برای تیم رقم زده است.

به کمک استپانیان و امامی فر نیاز داشتیم

در ادامه لئون استپانیان و علیرضا امامی فر را به کادر فنی اضافه کردیم. چون تعداد ما کم بود و شرایط سختی را تجربه می کردیم. مسیر ما مسیر درستی بود و به اصلاحاتی که انجام شد نیاز داشتیم و در ادامه حرکات خود بازیکنانی که نیاز داشتیم را حفظ کردیم.

قرار بود اردوی کوتاه مدتی در شهر بندرعباس داشته باشیم که شرایط مهیا نشد. تمرینات خود را در بابل پیگیری می کنیم و شرایط بدنی خیلی خوبی داریم و هدف تیم ما این است که به عنوان تیم اول به مسابقات لیگ برتر صعود کنیم و برای این مهم تمام انگیزه ها و حس خوب خود را به تیم اضافه کرده ایم.

همکاری خوبی با میناوند داشتیم

مهرداد میناوند همکار خیلی خوبی بود که زحمت زیادی برای تیم ما کشید. از صمیم قلب برای مهرداد آرزوی موفقیت می کنم. همکاری خیلی خوبی با مهرداد داشتیم ولی بعد از صحبت ها و جلساتی که انجام شد هر دو طرف به این نتیجه رسیدند که به همکاری پایان دهند.

مربی، بازیکنان و مدیریت به شناخت خوبی از هم رسیده اند

در نیم فصل اول آن طور که می خواستیم پیش نرفتیم. چون بازیکنان شناخت خوبی از هم نداشتند و کادر فنی باید رابطه خود با بازیکنان و مدیریت را تقویت می کرد. این مشکلات در همه تیم ها هم وجود دارد ولی الان در شرایط خوبی هستیم و هر سه ضلع مثلث موفقیت تیم یعنی مربی، بازیکنان و مدیریت به درک متقابلی از یکدیگر رسیده اند.

برای موفقیت به اتحاد نیاز داریم

تنها مدیریت نبود که از نتایج ناراضی بود؛ خود ما و بازیکنان هم به این شرایط اعتراض داشتند و چیزی که نیاز داشتیم اتحاد درونی خودمان بود تا تیم به موفقیت برسد. بزرگترین دستاورد یک سیستم این است که در درون خودش متحد باشد. تیمی که متحد نباشد موفق نمی شود و این حرف نهایی ما با مدیریت بود که برای موفق شدن به اتحاد نیاز داریم.

از اضافه شدن گل محمدی خوشحالم

خیلی خوشحالم که آقای گل محمدی به مسابقات اضافه شده است و این باعث می شود که جذابیت بیشتری در لیگ داشته باشیم. ما برای صعود به عنوان تیم اول نیاز به پیروزی در ۱۲ بازی مرحله برگشت داریم که کار اصلا ساده ای نیست و از هواداران تیم می خواهم که مثل همیشه یار دوازدهم ما و در کنار ما باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج