اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۴۰۱۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رویکرد دوگانه باشگاه استقلال؛ کدام لیست خروج؟

استقلال اول فصل لیست مازاد را رسما منتشر و برهانی، طالب‌لو و عمران‌زاده را دلخور کرد با این وجود اما در نیم‌فصل لیست مازاد منتشر نشده است.

وطن امروز: استقلال اول فصل لیست مازاد را رسما منتشر و برهانی، طالب‌لو و عمران‌زاده را دلخور کرد با این وجود اما در نیم‌فصل لیست مازاد منتشر نشده است. در حالی که در ابتدای فصل لیگ برتر امسال، استقلال لیست خروجی تیم را بدون در نظر گرفتن هیچ حرمتی برای بازیکنان مازادش در سایت رسمی باشگاه استقلال منتشر کرد و در آن وحید طالب‌لو، حنیف عمران‌زاده، آرش برهانی، میلاد فخرالدینی و... را در لیست مازاد قرار داد (برخی از این بازیکنان اصلا با استقلال قرارداد نداشتند که در لیست مازاد قرار بگیرند) و اتفاقا همین بی‌ترمز بودن در سایت باشگاه استقلال موجب دلخوری بازیکنان با سابقه آن لیست هم شد تا جایی که برهانی، طالب‌لو و عمران‌زاده هر سه از این بابت گلایه کرده بودند اما همین باشگاه در نیم فصل لیگ، تاکنون لیست مازادش را اعلام نکرده است.
از منظر حرفه‌ای البته این کار به مفهوم آن است که تا بازیکن جانشین و ورودی را جذب نکرده‌اند نباید بازیکن قبلی را مازاد اعلام کنند اما با این وجود به دلیل تاخیر و تردید زیاد درباره خریدهای جدید و با وجود آنکه همه تقریبا از لیست خروج خبر دارند و باز با توجه به اینکه در ابتدای فصل این قاعده را باشگاه رعایت نکرد این دوگانگی در استقلال در نوع برخورد به چشم می‌آید. لیست خروج استقلال منهای مهدی رحمتی که ممکن است بماند، تقریبا مشخص و معلوم است و آنها که در نیم‌فصل اول به کار استقلال نیامدند امروز اصولا در لیست خروج قرار می‌گیرند اما نکته اینجاست که ابتدا استقلال می‌خواهد لیست ورودش را مشخص کند که این کار کاملا حرفه‌ای است اما در ابتدای لیگ این اتفاق رخ نداد. در واقع حالا مشخص می‌شود که اعلام لیست خروج باشگاه استقلال در ابتدای فصل با آن ادبیات و شکل در برابر آن همه بازیکن باتجربه چندان درست نبوده است و این کار درست‌تر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج