اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۴۰۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آیا منتظری به استقلال نزدیک شده است؟

آرش افشین از استقلال رفت. روز یکشنبه جلسه منصوریان و افتخاری یک میهمان ناخواسته داشت.

ایران ورزشی: آرش افشین از استقلال رفت. روز یکشنبه جلسه منصوریان و افتخاری یک میهمان ناخواسته داشت. مهاجم استقلال برای اینکه تکلیفش مشخص شود در این نشست شرکت کرد و همان جا امضای خروج اش را از استقلال گرفت. کسی نفهمید چرا افشین آمد و چه شد که زودتر از همه بار و بنه‌اش را جمع کرد و گفت: «خداحافظ» نوع جذب این بازیکن جای حرف و حدیث زیادی داشت و جزو خریدهای پر انتقاد منصوریان بود. خیلی از کارشناسان بر این باور بودند که اگر منصوریان می‌خواست این مهاجم را با ۶۰۰ میلیون به استقلال بیاورد چرا آرش برهانی که نزدیک به ۹ سال در استقلال حضور داشت را در این تیم با مبلغی به مراتب پایین‌تر حفظ نکرد؟ افشین در استقلال یا از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد و یا اینکه به زور در لیست ۱۸ نفره استقلال قرار می‌گرفت و حالا هم رفتنی شده تا جای خود را به بازیکن تازه‌ای بدهد.

خریدهای بدون منفعت منصوریان اما حالا خودی نشان می‌دهند و یکی از آنها آرش افشین است .
مهاجم استقلال در نهایت خرید بدون سود استقلالی‌ها بود و نیم فصل به پایان خط رسید و زودتر از همه بازیکنان آماده رفتن شد.
منصوریان که شتابزده در ابتدای فصل خرید کرد حالا اما متوجه شده که بسیاری از این خریدها فقط برای باشگاه استقلال هزینه برداشته و باید بیشتر در نیم فصل دوم به فکر بازی دادن به جوان‌هایی باشد که انگیزه زیادی دارند.

شاید به همین خاطر در لیست ورودی‌های استقلال نام سه بازیکن به چشم می‌خورد و یکی از آنها رحیم زهیوی است. مهاجم استقلال خوزستان نخستین بازیکنی بود که بعد از نشست منصوریان و افتخاری پای میز مذاکره با افتخاری نشست اما جلسه طرفین خروجی نداشت و قرار شد تا زهیوی خودش شرایط آمدنش به استقلال را فراهم کند. دیروز هم از اهواز خبر رسید که زهیوی پس از حل مشکلات مالی استقلال خوزستان دیگر خیال جدایی ندارد.

از طرفی هم این روزها نام پژمان منتظری مدافع سابق استقلال برای بازگشت به این تیم برسر زبان‌ها افتاده است.
این حرف و حدیث‌ها هم از زمانی شروع شد که باشگاه الاهلی تصمیم نهایی خود برای آینده دو ستاره ایرانی را گرفت تا به این ترتیب تکلیف این دو بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی مشخص شود.
در شرایطی که در چند هفته گذشته شایعات گوناگونی در خصوص دو بازیکن ایرانی باشگاه الاهلی رقم خورده بود سران تیم قطری تصمیم نهایی خود در قبال مجتبی جباری و پژمان منتظری را گرفتند تا به این ترتیب تکلیف این دو بازیکن و خودشان را مشخص کنند.
در حالی که روزنامه الرایه قطر از دوری یک ماهه مجتبی جباری از میادین بعد از تست‌های پزشکی فراوان متخصصان مرکز درمانی آسپایر دوحه خبر داد باشگاه الاهلی مقدمات سفر این بازیکن ایرانی به کشور صربستان و بستری شدن در کلینیکی مجهز در بلگراد را فراهم کرد تا هر چه زودتر بتواند از این ستاره بازیساز در میانه میدان تیمش بهره ببرد.
یوسف آدم که پیش از این اعلام کرده بود اگر مدت زمان دوری جباری طولانی باشد او را از فهرست تیمش کنار خواهد گذاشت حالا امیدوار است تا سه الی چهار هفته دیگر بتواند از شماره 8 ایرانی اش در رقابت‌ها بهره ببرد.
به این ترتیب جدایی جباری از الاهلی منتفی شد تا این بازیکن همچنان به قراردادش پایبند بوده و تا سال آینده در قطر و دوحه ماندنی شود.
اما قصه پژمان منتظری با باشگاه الاهلی کمی پیچیده شد بخصوص بعد از اقدامی که دیروز این باشگاه انجام داد و با تمدید قرارداد عدنان مدافع بحرینی تا انتهای فصل عملا راه بازگشت مدافع ملی‌پوش ایرانی به فهرست نفرات را بست.
در شرایطی که منتظری طی توافقی در ابتدای فصل حاضر شد به خاطر مصدومیت در اردوی تیم ملی از الاهلی کنار گذاشته شود و در قبال این توافق حقوق و مزایای خود را دریافت کند همه انتظار داشتند با بهبودی کامل این بازیکن، منتظری دوباره در نقل و انتقالات ژانویه به فهرست الاهلی اضافه شده و جای خود را از مدافع بحرینی پس بگیرد اما این اتفاق رخ نداد تا با تمدید قرارداد عدنان بحرینی عملا درهای خروج مدافع ایرانی از الاهلی باز شود.
این اتفاق بیشتر از همه باعث خوشحالی استقلالی‌ها و در راس آنها علیرضا منصوریان خواهد شد چون از مدت‌ها قبل رایزنی‌ها برای بازگرداندن این مدافع ملی پوش را آغاز کرده بود و حالا با مشخص شدن تکلیف منتظری با الاهلی می‌تواند این بازیکن را اولین خرید پرسر و صدای استقلال در نیم فصل کند.

منصوریان در این شرایط برای اینکه با رفتن افشین یک جای خالی در استقلال پیدا کرده باید بهترین تصمیم را برای تیمش بگیرد. حضور منتظری و بازگشت او به استقلال ضعف‌های خط دفاعی این تیم را برطرف می‌کند هرچند که بازگشت منتظری به استقلال می‌تواند چالش جدیدی برای کسب بازوبند کاپیتانی این تیم آغاز کرده و منصوریان را بر سر دوراهی بگذارد.

باید دید سرمربی استقلال در نهایت چه تصمیمی اتخاذ می‌کند و چه راهی را برای تیم خود انتخاب می‌کند. برای منصوریان که یک نیم فصل پر التهاب را پشت سرگذاشته و عملا اکثر آرزوهای این فصلش در بحث قهرمانی محقق نمی‌شود تصمیم شتابزده می‌تواند مشکل ایجاد کند.

نکته: آرش افشین در حالی از استقلال رفت که با حداقل بازی مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان هم دستمزد برایش در نظر گرفته شده بود. قراردادی سنگین و بسیار نامتعارف.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج