adexo3
۴۵۴۹۵۹
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

مناجاتی: این چه حرفی بود که برانکو زد؟

پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد ازاتفاقات رخ داده میان کی‌روش و برانکو گفت که تیم ملی فوتبال، سرفصل این ورزش محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مهدی مناجاتی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به بازگشت ملی‌پوشان تیم فوتبال پرسپولیس به ایران پیش از پایان اردوی تیم ملی، گفت: اگر همه چیز هماهنگ باشد که این مشکلات ایجاد نمی‌شود. باید در این زمینه فدراسیون حرف آخر را بزند. الان فوتبال ایران، حکومت در حکومت است. اگر کی‌روش در ابتدای فصل برنامه خود را به باشگاه‌ها داده بوده و الان اعتراضات بلند شده است، حق با کی‌روش است. به هرحال سرفصل فوتبال، تیم ملی است. تیم ملی و سرمربی آن ارجح است. باید یک هماهنگی ایجاد شود تا شاهد این مسائل نباشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در شرایط فعلی همه می‌گویند که طرف مقابل مقصر است. به طور کلی اگر باشگاه‌ها با تیم ملی هماهنگ نباشند مشکل ایجاد می شود و باید باشگاه‌ها به تیم ملی کمک کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه برانکو گفته اگر پرسپولیس قهرمان نشود، مقصر کی‌روش است چیست، گفت: این دیگر چه حرفی است؟ کجای این صحبت منطقی است؟ اینکه یک بخشی از هواداران فوتبال را با فدراسیون و تیم ملی درگیر کنیم اصلا کار خوبی نیست. مگر دفعه اول است که با کی‌روش کار می‌کنیم یا تیم ملی داریم؟ از ۵۰ سال پیش اوضاع همین جوری بوده است. چه زمانی که مرحوم دهداری و یا رنجبر در تیم ملی بودند چه الان. این حرف‌ها به نفع فوتبال ایران نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیسی

      جناب آقای پیشکسوت کجای حرف مربی پرسپولیس ناحقه؟؟؟ با مدارک و مستند انتقاد می کنه ، کیروش یا هر کس دیگه ای هم مدرک و مستند داره منطقی جواب بده. این حرفهای احساسی چیه که بدون هیچ منطقی میگید..
      تیم ملی ارزش خودش رو داره و تیم باشگاهی هم با میلیونها طرفدار ارزش خودش رو داره. مگه قراره برای تیم ملی همه چیز و همه کس له بشن تا شاید اونم شاید تیم ملی ما نتیجه بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟
      میلیونها طرفدار پشت پرسپولیس و سر مربی با دانش و با اخلاقش هستند

    • بدون نام

      اگه راست میگه بازیکنان ملی پوش خارجی ببره اردو ،قانون بهش اجازه نمره

    • ابوالفضل

      چرا کارشناسان ما بی اطلاع از کم و کیف مطلب و هر طور دلشان می خواهند مصاحبه می کنند. آقای برانکو در پاسخ به سوال یک خبرنگار که می پرسد اگر تیم ملی نتیجه نگیرد احتمال دارد آقای کیروش بگوید که مصاحبه های برانکو باعث شده است تیم ملی نتیجه نگیرد که ایشان هم کمی با عصبانیت پاسخ می دهد در این صورت کیروش هم باعث می شود پرسپولیس نتیجه نگیرد.
      مطبوعاتی های عزیز چرا صورت مسئله را پاک می کنید و باعث دعوای دو مربی خوب و حرفه ای می شوید اینجا ایران ضرر می کند نه برانکو و کیروش. کارشناسان عزیز هم لازم است برای کار کارشناسی و حرف کارشناسانه اشراف به موضوع داشته باشند که متاسفانه ندارند و با هر تماس خبرنگار ذوق زده می شوند و حرفهایی را می زنند که دیگر نمی شود جمع کرد.
      لطفا منطقی باشید.

    • بدون نام

      وای وای به حال
      ایران

    • آریا

      یعنی فوتبال ما اینقدر ضعیف شده که با نبود چند بازیکن یه باشگاه به مشکل بخوره؟
      اشتباه کیروش اینه که از یه باشگاه بازیکن زیاد دعوت کرده
      هیچکدام از این بازیکنا نبودشون تاثیری روی تیم ملی نداره
      مگه اینا مثل دایی یا خداداد یا باقری هستند که تو تیم ملی واقعا تاثیرگذار بودن
      کسی که رحمتی رو به اون راحتی کنار گذاشته فکر نکنم دقدقه ای واسه این چندتا بازیکن ذخیره داشته باشه که واسه همشون تو تیم ملی جایگزین هست

    • سعید

      اقای پیشکسوت احساسی این پرسپولیس نبود تیم ملی هم نبود

    • احسان

      چندتا بازیکن نیس ک دعوت نکنه 50ملیون هوادره

    • زهرا

      لطفا بفهمین تیم ملی هرچه داره از پرسپولیس است پرسپولیس یک نام نیست یک مربی و بچه هاشو و 50میلیون هوا داره
      حتما 7 تا بازیکن یعنی بهترینن که دعوتشون کرده اونم از یه تیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج