۴۵۵۳۰۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مربیان دسته اول در آستانه دور برگشت

گل محمدی چشم و چراغ لیگ یک!

هفته اول رقابت‌های دور برگشت لیگ دسته اول با ۸ بازی در روز جمعه ۱۷ دی ماه برگزار می‌شود.

ورزش سه: هفته اول رقابت‌های دور برگشت لیگ دسته اول با ۸ بازی در روز جمعه ۱۷ دی ماه برگزار می‌شود.
این دیدارها در حالی برگزار می شود که تنها 7 بازی و 11 تیم نسبت به هفته اول این رقابت‌ها با تغییر و تحولات بسیار در کادرفنی مواجه شده‌اند.

استقلال اهواز ـ خونه‌به‌خونه؛ رفت‌وآمد مربیان در مسیر اهواز

استقلال اهواز در رویارویی با خونه به خونه در هفته اول حمیدرضا فرزانه مربی شمالی را بالای سر خود داشت و او پس از چند هفته ناکامی از این تیم جدا شد و ابراهیم تهامی مربی و بازیکن باتجربه خوزستانی هدایت این تیم را در دست گرفت اما باز هم هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد و استقلال همچنان به ناکامی‌هایش در ادامه مسابقاتش ادامه داد که در نهایت امیر میرزاییان و محمد سجادیان در کنار این تیم قرار گرفتند که باز هم اوضاع به کام اهوازی‌ها نشد و آنها همچنان با 5 امتیاز در قعرجدول قرار دارند که مسئولین این باشگاه تصمیم به استخدام سیاوش بختیاری‌زاده مربی سال گذشته این تیم گرفتند و امیدوار به بهتر شدن اوضاع هستند. البته باید خاطرنشان کرد که آنها در هفته ابتدایی دور برگشت در اهواز مقابل خونه‌به‌خونه‌ای بازی خواهند که تنها تغییرشان در کادرفنی رفتن مهرداد میناوند و آمدن علیرضا امامی‌فر است.

ایران‌جوان‌بوشهر ـ نفت‌مسجدسلیمان؛ برگشت مربیان سابق

ایرانجوان‌بوشهر در ۳ هفته پایانی نیم فصل اول توانست با کسب ۹ امتیاز خود را تا رتبه سیزدهم بالا بکشاند. این در شرایطی است که آنها با محمود خرمزی سرمربی بومی خود نتوانست نتایجی که باید را کسب کنند و در نهایت در سه هفته پایانی سعید مفتخر دیگر مربی بوشهری خود را بالای سر تیم آوردند و او توانست تیم را از بحران خارج کند. در سوی دیگر نفت‌مسجدسلیمان با وجود مشکلاتی درون باشگاهی و عدم ثبات در حفظ سهراب بختیاری‌زاده در نهایت بعد از اتمام بازی‌ها نیم فصل اول در تعطیلات نیم فصل فرزاد حافظی سرمربی سال گذشته خود را به خدمت گرفت و با شکست ۳ گله بوشهری باید دید آنها در رویارویی‌شان در هفته اول دور برگشت لیگ با آنها چه نتیجه‌ای را رقم خواهند زد.

خیبرخرم‌آباد ـ فولادیزد؛ بومی‌ها در خانه

تیم‌هایی که یکدیگر را تعقیب می‌کنند در مصاف با یکدیگر در اکثر مواقع نتایجی جز تساوی به دست نمی‌آوردند جالب است در ابتدای فصل خرم‌‌آبادی‌ها علی نیکبخت سرمربی باتجربه و فولادیزدی‌ها حمیدرضا آسیابان‌پور سرمربی جوان و بومی خود را بالای سر تیمشان داشتند و پس از 4 هفته هر دو تیم به دلیل شکست در مقابل حریفان تصمیم به تغییر در کادرفنی گرفتند و خیبری‌ها داود حق‌دوست و یزدی‌ها محمود امیری را به خدمت گرفتند تا بار دیگر بومی‌ها در خانه خود حضور پیدا کنند و بتوانند نتایج خوبی به دست بیاورند که متاسفانه هر دو تیم در رتبه 15و 16 جدول رقابت‌های لیگ دسته اول حضور دارند.

گل‌گهر‌سیرجان ـ راه‌آهن؛ جای خالی پاشازاده

سیرجان و راه‌آهن برای اولین‌بار در رقابت‌های لیگ آزادگان تصمیم به خدمت گرفتن مربیان گرفتند که تا به حال به هیچ عنوان هدایت این تیم‌ها را برعهده نداشته‌اند. نکته حائز اهمیت این است که وینگو بگوویچ با امکانات تیم سیرجان و مهدی پاشازاده بدون امکانات این تیم را در رتبه‌های بالایی جدول قرار دادند. البته در دیدار ابتدایی این دو تیم وینگو باتجربه‌تر عمل کرد و توانست شاگردان پاشازاده را شکست دهد. پاشازاده که در ۱۵، ۱۶ هفته‌ای که هدایت این راه‌آهنی‌ها را برعهده داشت نتوانست مشکلات را از این تیم دور کند و در نهایت از این تیم جدا شد و در نهایت مسئولین باشگاه تصمیم به استخدام فرشید استحقاری گرفتند که اولین تجربه سرمربیگری خود را با راه‌آهن رقم خواهد زد.

مس رفسنجان ـ پارس جنوبی جم؛ تارتار مقابل کروات کارکشته

علی کلانتری اولین سرمربی در رقابت‌ها لیگ آزادگان بود که از این تیم به صورت توافقی جدا شد و میشو کریستوویچ که سال گذشته هدایت این تیم رفسنجانی را برعهده داشت به تیم سابقش بازگشت. او بعد از حضور در کنار مسی‌ها توانست در 7 بازی این تیم را از قعرجدول در رتبه دوازدهم قرار دهد اما پارس جنوبی جم که مهدی تارتار هدایتش را برعهده دارد در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت و با جذب بازیکنان مطرح لیگ احتمالا قوی‌تر از نیم فصل اول ظاهر خواهد شد. این دو مربی جدال حساسی را در دور برگشت برگزار خواهند کرد.

نساجی ـ اکسین البرز؛ لیگ بدون آقافیروز و با آقایحیی

همیشه تیم‌هایی که فیروز کریمی سرمربی سرشناس فوتبال ایران را بالای سر خود داشته نتایج خوبی کسب کرده است او سال گذشته به عنوان مدیرفنی در تیم تازه تاسیس اکسین البرز به کار مشغول بود و بعد از صعود این تیم به لیگ آزادگان به عنوان سرمربی در کنار این به کارش ادامه داد و در ۷ هفته ابتدایی جز ۳ تیم بالای جدول قرار گرفتند. آنها در ادامه نتوانستند بار دیگر این نتایج را تکرار کنند و از همین رو مسئولین این باشگاه تصمیم به تغییر در کادرفنی گرفتند و یحیی گل‌محمدی مربی موفق لیگ‌برتر را به خدمت گرفتند. نساجی هم که از ابتدای لیگ با کش و قوس‌های مدیریتی و واگذاری باشگاهش مواجه بود با محمود فکری توانست در رتبه چهارم قرار بگیرد و در نهایت فکری تصمیم به استعفا گرفت و مدیران باشگاه هدایت تیم را به حسین مسگرساروی کمک محمود فکری را واگذار کردند.

فجرسپاسی ـ مس کرمان؛ قدیمی‌های تیم‌ملی در مقابل هم

هفته اول رقابت‌های لیگ آزادگان در دور برگشت در حالی برگزار می‌شود که دو سرمربی سرشناس اصفهانی و شیرازی رو در روی یکدیگر حاضر می‌شوند. هدایت فجر در ابتدای فصل برعهده بهرام شفیع‌زاده با کمک مهرداد کریمیان بازیکن سال گذشته این تیم بوده که آنها در هفته‌هایی که هدایت این تیم را برعهده داشتند نتوانستند نتیجه‌ای که باید را به دست بیاورند و در نهایت مسئولین استان فارس برای احیای این تیم غلامحسین پیروانی مربی سرشناس شیرازی را به فجر آوردند و آنها در رویارویی با تیم خونه به خونه اولین پیروزی‌شان را به دست آوردند و توانستند از بحران خارج شوند حال شاگردان پیروانی باید مقابل تیم مس که هدایت آن را منصور ابراهیم‌زاده برعهده دارد بازی کنند و باید دید تقابل این دو مربی قدیمی با تجربه حضور در تیم‌ملی چه نتیجه‌ای را در بر خواهد داشت.

ملوان انزلی ـ آلومینیوم اراک؛ باثبات‌های لیگ

ملوان و آلومینیوم تنها تیم‌هایی هستند که در رقابت‌های لیگ آزادگان بدون تغییر در کادرفنی مقابل یکدیگر حاضر می‌شوند. انزلی که تیمی با شخصیت لیگ‌برتری است اگرچه به مانند سایر رقبا کادرفنی‌اش دستخوش تغییر نشده است اما بازیکنان بسیار چون شهاب کرمی، شاهین ثاقبی، علی عظیمی، فرزاد جعفری و ... از این تیم با اتمام خدمت سربازی‌شان جدا شده‌اند و باید دید آیا آنها می‌توانند به مانند نیم فصل اول مدعی صعود به لیگ‌برتر و برگشت به جایگاه قبل باشند یا خیر. از طرفی آلومینیوم که در مرز خطر قرار دارد و در رتبه یازدهم جا خوش کرده سعی کرده با به خدمت گرفتن باتجربه‌هایی مثل ارشاد یوسفی در درون دروازه و پست‌های دیگر تیمش را تقویت کند. باید دید این دو تیم آیا به مانند هفته اول از دور رفت نتیجه پرگلی را رقم می زنند یا نه؟

بادران تهران ـ سپیدرود رشت؛ رویارویی جوان‌ها

دو تیم تازه به لیگ آزادگان صعود کرده برخلاف سال گذشته که در رقابت‌های لیگ دسته دو ابتدای فصل هدایت سپیدرود در دست علی نظرمحمدی بود و در ادامه فرشاد پیوس سرمربی باتجربه پرسپولیس را به خدمت گرفت و بادران که از ابتدا تا انتها با محمد ربیعی کار می‌کرد امسال در ابتدای فصل بادران اکبر میثاقیان مربی باتجربه را به خدمت گرفته بود و در نیم فصل دوم بار دیگر محمد ربیعی مربی جوان فصل گذشته را بالای سر خود آورد و علی نظرمحمدی از ابتدا تا به اینجا ثبات خود را در این سمت حفظ کرده است. رویارویی این دو تیم با مربیان جوان این مسابقه را زیبا و دیدنی خواهد کرد اگرچه علی نظرمحمدی با صدرنشینی سپیدرود به همه ثابت کرده که فقط تجربه کارساز نیست و باید برای رسیدن به هدف فقط تلاش کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد د

      زنده باد سپیدرود و داماش رشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج