۴۵۵۴۷۴
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

پادوانی: کمتر مربی در ایران مثل منصوریان است

لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی استقلال که بعد از گذشت چند هفته از نیم فصل اول به جمع آبی پوشان اضافه شد خیلی زود توانست خودش را به‌عنوان یکی از مهره‌های ثابت تیم منصوریان معرفی کند.

ایران ورزشی: لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی استقلال که بعد از گذشت چند هفته از نیم فصل اول به جمع آبی پوشان اضافه شد خیلی زود توانست خودش را به‌عنوان یکی از مهره‌های ثابت تیم منصوریان معرفی کند. این مدافع که عملکرد خوبی در زمان حضورش در استقلال داشته درمورد وضعیت استقلال در نیم فصل اول صحبت می‌کند: «متاسفانه می‌توانم بگویم که نیم فصل اول از نظر نتیجه گیری برای استقلال خیلی خوب نبود. قبل از اینکه من به تیم بیایم استقلال نتایج خوبی کسب نکرده بود و بعد از آن هم که شرایط کمی بهتر شد. در ادامه به هماهنگی بهتری رسیدیم و فکر می‌کنم با ادامه این روند بتوانیم موفق‌تر از قبل عمل کنیم.»

این مدافع برزیلی در ادامه می‌گوید: «ما برای بازی مقابل سپاهان انگیزه‌های فراوانی داشتیم و می‌خواستیم هر طور شده 3 امتیاز این بازی را بگیریم اما متاسفانه بازهم بدشانسی آوردیم و موقعیت‌هایی که به دست آوردیم را تبدیل به گل نکردیم. خوشبختانه گل تساوی را در دقایق پایانی به ثمر رساندیم و حداقل دست خالی از اصفهان برنگشتیم. مطمئن باشید که در ادامه فصل در تمام مسابقات به همین شکل بازی می‌کنیم.»

پادوانی در مورد رفتن وماندن منصوریان در استقلال هم اینطور نظر می‌دهد:«به نظر من منصوریان باید حالا حالاها در استقلال بماند. من سابقه کار کردن با او را در تیم نفت هم دارم. الان می‌توانیم ببینیم که در همان تیم نفت چه بازیکنانی زیر نظر منصوریان پرورش یافتند و حتی جزو بازیکنان اصلی تیم ملی ایران هستند. مطمئن باشید در استقلال هم در نیم فصل دوم عملکرد تیم بسیار بهتر خواهد شد. با شناختی که از منصوریان دارم می‌بینم که او به کارش عشق می‌ورزد و کاملا برای استقلال وقتش را می‌گذارد. من کمترین مربی را در ایران سراغ دارم که اینطور با انگیزه برای تیمش کار کند.»

این بازیکن درباره بازی با السد هم اینطور اظهار نظر می‌کند: «السد تیم سطح بالایی است و هم اکنون در لیگ قطر نیز جزو تیم‌های بالانشین است. این بازی در تهران برگزار می‌شود و ما می‌توانیم با حمایت هواداران استقلال این تیم را شکست دهیم و به مرحله گروهی برسیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پادوانی ک ب اس دق لال اومد تیم یهو کن فیکون شد ب هماهنگی رسید از ته جدول رسیدن ب نیمه ته جدول :)

    • بدون نام

      اره والا راست میگه .کمتر مربی پیدا میشه از بهترینهای لیگ چوب بلال بسازه خخخخخ

    • بدون نام

      اره یه پر ادعا که هیچی بارش نیست و فک میکنه زیدانه بازیکنهای ملی پوش نفت پرورش یافته فرکی و گل محمدی بوده چاپلوس

    • بدون نام

      بسیار درست می باشد

    • بدون نام

      ماشاالله لنگیها همه جا هستن.عزیزان دلم پارسال و سالهای قبل رو نبینم فراموش کنید.امسال هم که واستون جشن تکلیف گرفتیم که 9ساله شد حسرت جام نگرفتنتون.به آقای با نشاد و بقیه سوتی دهندگان سلام برسونید لنگپولیسیهای عزیزم.

    • بدون نام

      کیسه عزیزم نبینم نمادتو فراموش کنی 4 تایی و 6 تایی و 10 دقیقه 3 تارو.. ب علی سوتی سلام ما رو برسون بگو پردازش و فرشینگ یادش نره راستی از انگلیس پیشنهاد جدید نداره؟ :)))

    • بدون نام

      پاودانی چطور به این نتیجه رسیدی ؟؟؟؟چه جالب!!!!یه مربی که تیم بزرگی مثل استقلال رو به نابودی و انتهای جدول و آخرش وسط جدول بتونه برسونه مربیه بزرگیه؟؟؟یا اینکه با شانس تو بازی پرسپولیس و سپاهان مساوی بگیره و پرتش نکنن مربی بزرگتریه؟واقعا که این نابغه بهترین مربی جهانه به فرمایش شما...البته در توهم و رویای ....

    • بدون نام

      دوست لنگیه من 4که نماد ماست که نشونه 4فینال آسیاست که حتی یکیش حسرت لنگیاست 4نماد چهار برد پیاپی استقلال در مقابل پرسپولیسه.4نماد چهارتا گل شاه فرهاد پشت سرهم به لنگه. نه برد 4به 2که تازه داور دوتا پنالتی استقلال رو هم نگرفت. از چسطوره هاتون که توی نصف تیمهای لیگ بازی کردن چه خبر؟ جشن تکلیف تیمتون مبارک.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج