adexo3
۴۵۵۶۰۴
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

تعقیب پرسپولیس با سلاح پرسپولیسی

امیر قلعه‌نویی و شاگردانش دست‌بردار نیستند، هر چند آنها صدرنشینی در نیم فصل اول را از دست دادند اما سایه به سایه پرسپولیسی‌ها پیش آمدند و حالا بزرگترین تهدید کننده جایگاه سرخپوشان پایتخت نشین هستند.

کاپ: امیر قلعه‌نویی و شاگردانش دست‌بردار نیستند، هر چند آنها صدرنشینی در نیم فصل اول را از دست دادند اما سایه به سایه پرسپولیسی‌ها پیش آمدند و حالا بزرگترین تهدید کننده جایگاه سرخپوشان پایتخت نشین هستند. قلعه‌نویی در نیم فصل دوم بیشتر از نیم فصل اول از خود پرسپولیسی‌ها برای تصاحب جایگاه این تیم بهره خواهد برد. موفقیت در جام حذفی هم انگیزه قلعه‌نویی و شاگردانش را دو چندان کرده است. سلاح پرسپولیسی‌ها در نیم فصل دوم در دستان قلعه‌نویی خواهد بود.
سرخپوشان پایتخت نشین در یک رقابت سایه به سایه با تراکتورسازی توانستند، با قهرمانی نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر به تعطیلات نیم فصل بروند. این برای شاگردان برانکو مهم و خوشحال کننده بود.
با وجود این اوضاع در نیم فصل دوم کمی نسبت به نیم فصل اول متفاوت خواهد بود، تجربه گذشته نشان داده که در نیم فصل دوم کسب امتیاز کامل بازی‌ها برای تیم‌های مدعی بسیار سخت خواهد بود و تیم‌های پایین‌تر که استرس و فشار سقوط را دارند، کمتر امتیاز از دست می‌دهند، این نکته‌ای است که هم برای پرسپولیس و هم برای تراکتورسازی صادق است و البته برای پرسپولیس که استرس از دست دادن جایگاهش را دارد سخت‌تر خواهد بود اما این تنها اهرم تراکتورسازی برای رسیدن به جایگاه پرسپولیس نیست.

تبریزی‌ها انگار برنامه مفصل تری با هدایت امیر قلعه‌نویی برای نیم فصل دوم رقابت‌ها دارند. انگار آنها برای تصاحب جایگاه فعلی پرسپولیس در پایان نیم فصل دوم، قصد دارند از سلاح خود پرسپولیسی‌ها بهره بیشتری ببرند. تعداد پرسپولیسی‌های تراکتورسازی در نیم فصل دوم افزایش خواهد یافت و این بار باید منتظر باشیم که «چاقو دسته خودش را ببرد». در نیم فصل اول تراکتورسازی از چند بازیکن پرسپولیسی برای پیشبرد برنامه‌هایش کمال استفاده را کرد. این تیم از بازیکنان پیشین پرسپولیس که نیم فصل اول لیگ شانزدهم را در تراکتورسازی سپری کردند، بهترین بهره را برد.

بازیکنانی مثل محمد نوری، محسن بنگر و حتی فرزاد حاتمی که زمانی در پرسپولیس بازی می‌کرد، بازیکنانی بودند که برای تراکتورسازی به میدان رفتند. از طرف دیگر تراکتورسازی از سروش رفیعی که همواره پرسپولیسی بودن او زبانزد بوده، به بهترین شکل بهره برد اما برای تراکتورسازی برای نیم فصل دوم، اتفاقات مهمی در پیش خواهد بود.

بازیکنی مثل محمد نوری به روزهای خوبش نزدیک شده و این پرسپولیسی تمام عیار، در نیم فصل دوم بیشتر از هر بازیکنی عصای دست قلعه‌نویی برای تعقیب و تصاحب جایگاه پرسپولیس خواهد بود. حفظ سروش رفیعی و نرفتن این بازیکن به پرسپولیس هم یکی از برنامه‌های تعقیب پرسپولیس در نیم فصل دوم برای تبریزی‌ها خواهد بود. محسن بنگر و فرزاد حاتمی هم همچنان کمک حال تراکتورسازی هستند اما مهم‌تر از همه اینها حضور دو پرسپولیسی محبوب در ترکیب تراکتورسازی در نیم فصل دوم خواهد بود. امید عالیشاه که نقش زیادی در موفقیت‌های پرسپولیس در نیم فصل اول داشت، در نیم فصل دوم در ترکیب تراکتورسازی به میدان خواهد رفت و به طور حتم امیر قلعه‌نویی بیشترین استفاده را از او خواهد برد. احمد نوراللهی هم شرایطی مثل عالیشاه دارد، او نیز در اختیار کادر فنی تراکتورسازی خواهد بود.

به این ترتیب نیم فصل دوم تراکتورسازی با سلاح پرسپولیسی به مصاف این تیم صدرنشین خواهد رفت و به طور حتم تلاش خواهد کرد خیلی زود جایگاه نخست را از این تیم پس بگیرد. این را هم باید اضافه کرد که تبریزی‌ها با درخشش بازیکنانشان در جام حذفی و رسیدن به فینال این مسابقات روحیه مضاعفی کسب کردند و به طور حتم تلاش خواهند کرد مثل بازی‌های جام حذفی در لیگ برتر هم رتبه نخست را به خود اختصاص دهند. به این ترتیب شاگردان امیر قلعه‌نویی انگار به دنبال هر دو جام هستند و شاید امسال آرزوی مردم تبریز برای قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر به واقعیت مبدل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      تو خواب ببینند

    • امید

      ظلم مسلم در حق پرسپولیس بود! امیدوارم اونیکه جای حق نشسته حق را به حق دار بدهد...!

    • احمد

      شانس قلعه نوعي ازيک طرف وامدن دوبازيکن مطرح پرسپوليس به تراکتوروماجراي جدال اخيرکيروش عليه پرسپوليس همه وهمه نشان ازتخريب پرسپوليس داره حالاچه کساني پشت زمين زدن پرسپوليس رودارندخداميداندبهرحال فعلا عروسي توکوچه قلعه نوعيه

    • بدون نام

      تو کوچه قلعه نوعی عروسیه ??? اقا چرا ضرب المثل خراب میکنی !? درستش. روبنویس !!!!!!!

    • علی

      به امید خدا پرسپولیس قهرمان میشه و تراکتور و قلعه‌نویی جلودار پرسپولیس نیستند. تیم های تحت رهبری قلعه‌نویی در نیم فصل دوم کم میآورند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج