۴۵۶۰۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت مورینیو از ۴۸ تیمی‌شدن جام جهانی

اینفانتینو قصد دارد جام جهانی را با ۴۸ تیم برگزار کند و مورینیو با افزایش تعداد تیم ها در جام جهانی موافق است.

وبسایت نود: اینفانتینو رییس فیفا قصد دارد طرحی را نهایی کند تا جام جهانی ۲۰۲۶ با حضور ۴۸ تیم برگزار شود و علیرغم مخالفینی که این طرح دارد، اما ژوزه مورینیو یکی از افرادی است که موافق برگزاری جام جهانی با حضور ۴۸ تیم است. به این ترتیب در صورت تصویب این طرح، ۴۸ تیم حاضر در جام جهانی، در شانزده گروه سه تیمی قرار می گیرند.

ژوزه مورینیو در مصاحبه با فیفا در مورد برگزاری جام جهانی با ۴۸ تیم می گوید:

به عنوان مربی فعال در عرصه باشگاهی، باید بگویم که موافق این طرح هستم. اگر برگزاری جام جهانی با ۴۸ تیم، به معنای فشار بیشتر روی بازیکنان و استراحت کمتر برای آن ها بود، با این طرح مخالف بودم. اما قبل از آن که بخواهیم این طرح را مورد انتقاد قرار دهیم، باید بدانیم که ۴۸ تیمی شدن جام جهانی، به معنای بازی های بیشتر نیست و این موضوع باعث حفاظت بیشتر از بازیکنان می شود و به باشگاه ها کمک می کند.

حمایت مورینیو از 48 تیمی‌شدن جام جهانی

گروه های سه تیمی بهتر است، چرا که هر تیم با انجام دو بازی تکلیفش مشخص می شود، یا به مرحله حذفی صعود می کند یا به خانه باز می گردد. بازی های مرحله گروهی حساس تر می شود و سپس در دور حذفی، شور و هیجان بیشتری را می بینیم. تیم هایی که تجربه و پتانسیل کمتری داشته باشند در مرحله گروهی با جام جهانی خداحافظی می کنند، اما حداقل با حضور در مرحله گروهی می توانند تجربه اندوزی کنند و برای جام های بعد آماده شوند. کشورها با حضور در جام جهانی می توانند سرمایه گذاری بیشتر و بهتری روی زیرساخت های فوتبال شان انجام دهند. حضور کشورهای بیشتر در جام جهانی، باعث سرمایه گذاری بیشتری در فوتبال این کشورها و رشد جوانان می شود. همچنین شور و شوق بیشتری را در ملت های مختلف ایجاد می کند. کشورهای آسیایی، آفریقایی و آمریکایی بیشتری را در کنار هم می بینیم. فوتبال یک رویداد اجتماعی است و نمی توان به راحتی از این موقعیت خوب برای گسترش آن، گذشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج