adexo3
۴۵۶۹۸۲
۱۶ نظر
۵۰۰۴
۱۶ نظر
۵۰۰۴
پ

زانو زدن مجدد فدراسیون فوتبال مقابل کی روش

استعفای کارلوس کی روش رییس فدراسیون فوتبال را به امارات کشاند، گویا همه ساختارها در فوتبال ایران برعکس و همه چیز از زمین به آسمان است، در این بین هم مهدی تاج بهتر از هرکس دیگری کمک کرد تا سرمربی تیم ملی یکبار دیگر موفق شود شوی قدرت خود را زیباتر از هر زمان دیگری به نمایش بگذارد.

شفقنا ورزشی: در نهایت و پس از گمانه زنی های مختلف خبر استعفای ضمنی و کتبی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران قطعیت پیدا کرد تا به وضوح علت سفر رییس فدراسیون فوتبال به دبی مشخص شود. تاج در سفری یکروزه و در سکوت به اردوی ملی پوشان در امارات ملحق شد اما هیچ کس به طور مشخص از علت این سفر مطلع نبود.

در نهایت هم رییس فدراسیون فوتبال زودتر از تیم ملی به تهران بازگشت و همچنان سکوت تنها موضعی بود که حواشی و شایعه ها دامن می زد. شاید همگان در نگاه اول بر این باور بودند که تاج برای صحبتی درون سازمانی به امارات سفر کرده و قصد داشته با متقاعد کردن کی روش آرامش مجدد را به فضای تیم ملی فوتبال بازگرداند.

سربه زیر مقابل کی روش

اما سوالی که در مورد سفر تاج به امارات در ذهن ایجاد می شد و پاسخی برای آن وجود نداشت این بود که مگر با اتمام اردوی تیم ملی در دبی ملی پوشان و کادرفنی به ایران بازنمی گردند پس علت سفر عجولانه رییس فدراسیون به امارات چیست؟ چه اتفاقی رخ داده که تاج حاضر به تاخیر یکروزه هم نشد و با پروازی ناگهانی تهران را به مقصد دبی ترک کرد؟ مسئله ای که در خوشبینانه ترین حالت نشان می داد که این سفر به قصد همراهی تیم ملی و آرام کردن فضای حاکم بر کادر فنی و ملی پوشان در امارات باشد.

اما در نگاه و بررسی جدی تر این شائبه در ذهن ایجاد می شد که به احتمال فراوان کارلوس کی روش قصد بازگشت به ایران را ندارد، حال به هر علتی از درخواست مرخصی گرفته تا قهر…

در نهایت استعفای کی روش رسانه ای شد تا به خوبی از علت سفر رییس فدراسیون فوتبال ایران پرده بردارد. تاج در سکوتی محض به امارات رفت و دست خالی بازگشت، سفری که ماحصل آن چیزی نبود جز اینکه نشان دهد فوتبال ایران همچنان در مسیر قبلی و حتی بدتر از دوره ریاست علی کفاشیان راه خود را ادامه می دهد و یکه تازی های کارلوس کی روش اینبار مهدی تاج را به زانو درآورده است.

گویی مواضع انفعالی روسای فدراسیون فوتبال ایران در مقابل مرد اول نیمکت مربی گری تیم فوتبال ایران تمامی ندارد، گویا کی روش به خوبی درک کرده در چه فضایی قرار دارد و چگونه می تواند به خواسته هایش در فوتبال ایران برسد؛ اعمال فشار، تهدید، استعفا، بیانیه، عصبانیت و…

سرمربی تیم پرتغالی تیم ملی به خوبی فضای حاکم بر فوتبال ایران را درک کرده است، حتی بهتر از مدیرانی که داعیه سالیان سال مدیریت را در ورزش کشور یدک می کشند. کی روش به خوبی توانسته بر امثال کفاشیان و تاج مسلط شود و با همین تسلط خواسته هایش را عملی کند، کی روش برای فوتبال ایران همواره در موضع قدرت بوده و روسا و سایر ارکان فدراسیون فوتبال در موضع ضعف…گویا همه چیز در فدراسیون فوتبال ایران و تیم ملی اش برعکس است، انگار نه انگار که مهدی تاج رییس فدراسیون تیم اول فوتبال آسیاست و کارلوس کی روش به عنوان کارمند وی مکلف به اجرای دستورات است.

چند سوال از تاج

اگر تاج رییس فدراسیون فوتبال و کی روش سرمربی تیم ملی است به چه علت این چارت سازمانی در فوتبال ایران وارونه شده و جای عوامل برعکس شده است؟ به چه علت رییس فدراسیون فوتبال مجبور شده به امارات سفر کند و سرمربی تیم ملی حاضر به بازگشت به تهران نشده است؟ چرایی برگزاری این جلسه در دبی چیست؟ اگر مهدی تاج به خوبی از جایگاه خود آگاهی دارد به چه دلیل سرمربی تیم ملی را به تهران فرانخوانده تا جلسه مربوطه را که حدود ۵ ساعت به طول انجامیده در فدراسیون فوتبال برگزار کند؟ آیا جایگاه سرمربی تیم ملی فراتر از ریاست فدراسیون فوتبال است؟

در کجا دنیا شاهد چنین اتفاقاتی هستیم؟ کدام فدراسیون فوتبال در دنیا تا این حد در موضع انفعالی قرار دارد؟ به چه علت مهدی تاج به همان مسیری که علی کفاشیان انتخاب کرده بود، گرفتار شده است؟

ای کاش اندکی تدبیر، خرده ای قدرت و چندی سیاست داشتیم، ای کاش به خوبی بلد بودیم پازل را کامل کنیم و جای جای قطعه هایش را می دانستیم، ای کاش تا این حد به تحقیر خود راضی نبودیم…

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای تاج متئاسفم ک به یارواینقدروداده الان خودشویه هیولا به حساب میاره

    • حجت

      الان با استعفای کی روش ، قطر،امارات، عربستان ، کره جنوبی و ازبکستان بیشتر از مایلی کهن و ... از خوشحالی دست از پا نمی شناسند چون به آرزوی خود در زمین زدن فوتبال شکست ناپذیر ایران رسیدند

    • احمد ش

      ای بابا ولش کنید این کی روش رو مربی نیست که التماس او رو کنیم اگر وضع همین طور باشه فوتبال ایران به زیر دستان کی روش خواهد رفت و او هر چه بخواهد باید به او بدهیم. کی روش رو کفاشیان رو داد اگر همان روز که استعفا کرد میگذاشتند بره خوب بود این همه مربی است کی روش رو میخوایم چه کار اگر بازیکنان پرسپولیس نباشند تیم ملی هم جام جهانی رو در خواب می‌بینه درود بر بهترین مربی لیگ آقای برانکو ایوانکوویچ

    • بدون نام

      این از بی برنامگی فدراسیون فوتبال است.کی روش در کل ی سر و گردن از فوتبال این بالاتر است و وقتی در کل فدراسیون یک مدیر همسطح او و حتی نزدیک به او وجود ندارد،کاملا حق با اوست که بر فدراسیون فوتبال با این روش مدیرییت کند.از نابلد بودن فدراسیونیها همین بس که مربیان باشگاهی در حالیکه تمریناتشان کاملا منسوخ واز متد روز عقب است در کار تیم ملی دخالت میکنند.این اعتباری که وی روش به تیم ملی بخشیده سالها هم نمی شود با هزینه های هنگفت بدست آورد.

    • خاسر

      این نویسنده مشخصه که کاملا برضدسرمربی است واحتمالامنافعش درخطرافتاده که اینگونه مغرضانه نوشته است درصورتیکه نمی داندکی روش علم است وبرای بدست اوردن ونگهداری ان باید راهی دورترازقطررفت ،تاج مردی عاقل وصبوری است همه تلاش خودرابرای حفظ کیروش انجام میدهد چون میداند دراین شرائط جایگزین مناسب درحد کیروش وجودنداردواگرمربی تیم ملی غیرازکی روش انتخاب شودهمه براونفوذمیکنندوبازشاهدمسئول سالاری ازبابت سفارش بازیکن وبازیکن سالاری همانندگذشته خواهیم بودبجای بکاربردن این همه کلمات تحریک امیزعلیه سرمربی تیم ملی بایدبر علیه برانکومطلب می نوشتیدکه قبل ازبرگزاری این اردوبه همراه مدیرعامل درجلسه حضورپیداکردند امادران زمان نه مخالفت کردندونه پیشنهادی دادنداما درحال حاظروقتی دیدن تیم های رقیب در لیگ اسیا خیلی تقویت شدنددنباله یه بهانه میگشتندتادرصورت عدم نتیجه گیری همانندبازی باقشقائی تقصیررابه گردن کی روش بگذارنداقای نویسنده مردم رابرعلیه سرمربی تیم ملی تحریک نکن ازهمه شماهاخواهش میکنم تنش زائی نکنید.

    • مجید

      باسلام
      کیروش اگر هم چیزی میخاد برای فوتبال این مملکت هست نه برای خودش....

    • وحید

      به نظر می روش باید خیلی زودتر از اینا میرفت. فوتبال عقب افتاده و پر از فساد ما لیاقت داشتن چنین مربیانی رو نداره. همون بهتر که بریم و کیسه گل کره و ژاپن بشیم و جلوی عربام بزور مساوی کنیم. اولی آسیا و اینهمه مدت شکست نخوردن و اقتدار کیلو چند. مهم پرسپولیس و استقلال. تیم ملی یعنی چی

    • بدون نام

      فدراسیونی که با ضعف مدیریت همراه است و حتی در تهیه لباس و زمین تمرین عاجز است لیاقت استفاده از مربی بزرگ و صاحب نام ندارد. نهایت لیاقت فدراسیون امثال مایلی کهن و قلعه نوعی هستند که با تاکتیک های علی اصغری تیم ملی را به فنا بدهند و انچه که اتفاق خواهد افتاد خند و استهزا دنیا به شیوه مدیریتی فدراسیون است.
      بنابرین برخلاف نظر نگارنده, زانو زدن فدراسیون فشل فوتبال هیچ ایرادی ندارد و اعتبار نداشته فدراسیون را زیر سوال نخواهد برد!!!!

    • بدون نام

      این یک نمونه استعمار جدید خارجی ها بر ایران است که به یاد بیاوریم چگونه آنها به طور نامحسوس در طول تاریخ ایرانی را مستعمره خود می کردند در حالی که مردم فکر می کردند خارجی ها برای ایرانی ها کار می کنند (مستشاران امریکایی) .

    • حجت

      الان با استعفای کی روش ، قطر،امارات، عربستان ، کره جنوبی و ازبکستان بیشتر از مایلی کهن و ... از خوشحالی دست از پا نمی شناسند چون به آرزوی خود در زمین زدن فوتبال شکست ناپذیر ایران رسیدند

    • بدون نام

      جدا شما دنبال چی هستید حالا که یکی اومده با کمترین امکانات بهترین نتیجه رو گرفته اینطور برخورد میکنید که اونم بلاخره کم بیاره بره شما به خاطر طرفداری از یه تیم یا شخص اصل باید فدای فرع کنید اینقدر راحت خودتونو نفروشید هر کی این متن بخونه همه چی دستش میاد ننگ به امثال شما خود فروشان

    • hvsgsh

      اقا مگر کیروش چیزی غیر از پیشرفت فوتبال ایران میخاد عایا؟؟

    • بدون نام

      اشتباگرفتی عزیزمیدونی کیروش پولی ک میگیره درجهان فقط 3 مربی حقوقش بیشترازکیروشه چطورمیگی باکمترین امکانات بیشترین کاروانجام داده کدوم کارتیمش توهربازی فقط مساوی گرفته چین به همه باخت بااختلاف دوسه گل ازایران مساوی گرفت

    • ترک

      برانکو هیچوقت نمیبخشمت

    • یاران

      آقای کیروش زمین تمرینات ولباس درشان ایران بازی تدارکاتی ميخواست، ایا شما منتقدان کی روش قبول دارید اینها لازمه تیم فوتبال هست کشور های دیگر حتی قطر حاضر هستند چندین برابر بهش بدن تا قبول سرمربی تیم ملی ان کشور بکنه وبهترین امکانات مهیا میکنن، ما ایرانیان ادعای فرهنگ چندین سال داریم باید امثال برانکو وقلعه ومایلی سرمربی تیم ملی ایران بشه نه مربی با دانش بالا، خلایق هر چه لایق

    • مهدی

      مطمئنا تاج بهترین کار رو انجام داد.مربی که ارزشش رو داره باید التماسش رو هم کرد.کیروش هیچ چیزی رو برای خودش نمیخواد و هر امکاناتی که درخواست میکنه به خاطر تیم ملیه.تو این مملکت هر کی بخواد واقعا کار کنه جلوی پاش سنگ میندازن.همین مایلی کهن دوزار نمی ارزه ولی از روی عقده و حسادت دائم از کیروش انتقاد میکنه.همین الانم اگه کیروش بره ما باید خواب جام جهانی رو ببینیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج