اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۷۷۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مذاکره سروش با پرسپولیس و تراکتورسازی در تهران

سروش رفیعی برای مذاکره با مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی به تهران سفر کرده است.

وبسایت نود: برخلاف برخی اخبار منتشر شده سروش رفیعی روز یکشنبه برای پیگیری امورات مرتبط با سربازی خود به تبریز رفته بود نه تسویه حساب با باشگاه تراکتورسازی.

رفیعی با مراجعه به لشگر عاشورا برگه پایان خدمت خود را دریافت کرد. این در حالی است که مسئولان تراکتورسازی پس از مدت ها مذاکره برای تمدید قرارداد با این بازیکن و نرسیدن به نتیجه بحث اضافه خدمت این بازیکن را مطرح کرده بودند که در نهایت با فشارهای وارد شده منتفی شد.

روز گذشته از سوی لشگر عاشورا و یگان خدمتی به سروش رفیعی اعلام شد که دوران سربازی این بازیکن تمام شده است و او پس از طی امورات اداری و قانونی برگه پایان خدمت خود را دریافت کرده و کارت پایان خدمت را هم پس از طی روال قانونی دریافت خواهد کرد.

برخی نزدیکان رفیعی عنوان کرده اند این بازیکن با پیشنهاد یک میلیارد و دویست میلیونی برای تمدید شش ماهه قراردادش از سوی مسئولان تراکتورسازی مواجه شده و آنها اخیرا به وی اعلام کرده اند حاضر به افزایش این مبلغ هم هستند.

پرسپولیس هم از سوی یکی از هواداران متمولش پیشنهاد ۹۰۰ میلیون به رفیعی داده اما پیش از آن پیشنهاد رسمی پرسپولیس به رفیعی دو میلیارد و پانصد میلیون برای دو فصل و نیم بود که با مخالفت این بازیکن با عقد قرارداد بیش از ۶ ماه مواجه شد.

رفیعی به تهران آمده و مسئولان پرسپولیس می خواهند او را پای میز مذاکره بکشانند. پرسپولیسی ها طی دو روز گذشته تلفنی با رفیعی مذاکراتی داشته و پیشنهادی هفتصد میلیونی برای نیم فصل به او داده اند. پرسپولیس طبق مصوبه هیات مدیره سقف قرارداد ۹۵۰ میلیونی را برای بازیکنانش در نظر گرفته و با توجه به پیشنهاد مالی تراکتورسازی که از یک میلیارد تومان بالاتر است نگران به هم خوردن توازن قرارداد بازیکنان خود در صورت بالا رفتن درخواست رفیعی است.

پرسپولیس حتی اگر قرارداد شش ماهه و هفتصد میلیونی با رفیعی امضا کند باید وی را مجاب کند قید مبلغی نزدیک به پانصد میلیون تومان را بزند چرا که تبریزی ها آماده عقد قرارداد یک میلیارد و دویست میلیون تومانی با او هستند.

در صورت توافق هفتصد میلیونی با رفیعی با ارقام فعلی او گرانترین بازیکن پرسپولیس خواهد شد و قرارداد سالیانه اش ارزشی یک میلیارد و چهارصد میلیونی خواهد داشت. این در صورتی است که مبالغ اعلام شده در سازمان لیگ را رسمی به حساب آورده و اخبار منتشر شده در ابتدای فصل درباره رقم واقعی قرارداد بازیکنان را در نظر نگیریم.

مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در تهران حضور دارد و رفیعی قرار است در جلسه ای با او هم شرکت کند.

اوج گرفتن اختلافات کیروش با برانکو، حضور در پست هافبک چپ به جای امید عالیشاه در کنار محسن مسلمان که بازیساز اصلی پرسپولیس است و برخی پیشنهادات از اروپا و توصیه به او برای بازی در خارج از کشور در سال منتهی به جام جهانی از جمله دیگر دغدغه ها و چالش های سروش رفیعی برای انتخاب تیم آینده خود است.

نکته جالب این است که رفیعی با وجود آغاز مذاکرات پیش از شروع فصل و ادامه آن تاکنون حاضر به تمدید قرارداد با تراکتورسازی نشده و پیشنهاد مالی اخیر تراکتورسازی هم او را مجاب نکرده که قرارداد جدیدی را با این تیم امضا کند.

رفیعی یک بار در تابستان امسال و یک بار پس از بازی با سیاه جامگان در ابتدای دی ماه با برانکو و مسئولان پرسپولیس جلسه داشته و می داند سرمربی کروات سرخ ها تا چه حد به او اعتقاد دارد. با این شرایط چهره اصلی نقل و انتقالات نیم فصل، شب گذشته به تهران آمده و مذاکرات رسمی او با مدیران باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی سرنوشت آینده او را مشخص خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج