اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۸۰۴۴
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

باشگاه پرسپولیس خانه سید کاظم است، نه شما!

روزی می‌رسد که نقاب‌ها برداشته و چهره واقعی آنها مشخص خواهد شد. آن روز دیر نیست.

خبرگزاری میزان: ساعتی پیش پیکر سید کاظم سید علیخانی که از پیشکسوتان قدیمی باشگاه پرسپولیس بود به خاک سپرده شد.

مرحوم سید علیخانی ۱۰ سال پیراهن سرخ پایتخت را بر تن داشت و با این تیم توانست افتخارات زیادی را کسب کند و حتی مدت‌ها بازوبند کاپیتانی این تیم بر بازوی او بود اما نکته تاسف آور این که در مراسم تشییع پیکر او خبری از سرپرست «موقت» باشگاه پرسپولیس نبود.

طاهری که معمولا عادت دارد در مراسم‌هایی شرکت کند که بازتاب رسانه‌ای بالایی دارد در واکنش به درخواست تعدادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برای حضور در مراسم تشییع پیکر مرحوم سیدعلیخانی گفته بود که به جای وی یکی از مدیران باشگاه در مراسم حاضر خواهد شد. این اتفاق تلخ در حالی رخ داد که مشخص نیست طاهری شناختی از سیدعلیخانی که از بزرگان باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شد دارد یا خیر.

شاید عدم حضور او در مراسم امروز به خاطر مشکلش با شرکت پیشکسوتان پرسپولیس بوده است. شرکتی که تعدادی مو سپید کرده پرسپولیس در آن عضویت دارند و شاید به جهت این که طاهری نمی‌تواند از این شرکت منفعت مالی داشته باشد بنای مخالفت با آن را دارد و از هر فرصتی برای ضربه زدن به این شرکت استفاده می‌کند و این بار هم تلاش کرد با عدم حضور در مراسم تشییع پیکر یکی از بزرگان پرسپولیس به زعم خودش به این شرکت ضربه‌ای وارد کرده باشد.

ای کاش طاهری به این مسئله واقف بود که همه چیز در مسائل مالی و اسپانسرینگ خلاصه نمی‌شود، ای کاش می‌دانست برای این که پرسپولیس، پرسپولیس شود خون دل‌ها خورده شد. کاش طاهری یا شخصی به نام ترکاشوند که در تمام کادرها و تصاویر مختلف باشگاه پرسپولیس حضور دارند در این مراسم هم حضور پیدا می‌کردند. شاید اگر یک پیشکسوت استقلال (مانند مرحوم پورحیدری) بود امثال ترکاشوند و طاهری در مراسم حضور پیدا می‌کردند.

تمام این اتفاقات نشان دهنده این است که باید برای یک باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس مدیر فوتبال فهم و ورزشی انتخاب شود. در تاریخ پرسپولیس امثال سید کاظم به وفور یاد می‌شوند. بزرگان پرسپولیس مانند سیدعلیخانی سال‌هاست در کنج تنهایی خودشان پیر می‌شوند و کسی آنها را به باشگاه پرسپولیس که صاحبان اصلی آن هستند و به نوعی خانه آنهاست راه نمی‌دهد.

طاهری و امثال طاهری که سکان مدیریت باشگاه پرسپولیس را در دست دارند با این اقدامات ضربه‌های سهمگینی به این باشگاه وارد می‌کنند ضربه‌هایی که پشت نتایج مقطعی این تیم پنهان مانده است و روزی می‌رسد که نقاب‌ها برداشته و چهره واقعی آنها مشخص خواهد شد. آن روز دیر نیست... .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      نون به نرخ روز خور و حزب باد هستند ایشان

    • علی

      پارسال هم تو مراسمایی که برای هادی برگزار میشد شرکت نمیکرد و نمیزاشت بازیکنا هم شرکت کنن

    • بدون نام

      از چی دارین میسوزین دقیقا

    • farzam

      جناب طاهری امروز سروش را داشت جذب میکرد.منصفانا قضاوت کنید .
      زنده باد دکتر طاهری

    • علی

      سوزش جذب سروش
      پسته با پرتقال بخور خوبشی

    • بدون نام

      به شما چه ربطی داره حتما کاری داشته که نتونسته بره.اینا همه عضو یه خانواده هستن خودشون خوب میدونن چجوری با هم کارهاشونو انجام بدن لطفا شما کاسه داغتر از آش نباشید.

    • بدون نام

      اخه چرا تو کار مردم دخالت میکنین طاهری وظیفه ش رسیدن به امور باشگاه هست حالا اگه هرروز تو رسانه ها بود و مصاحبه میکرد خوب بود؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج