adexo3
۴۶۰۰۸۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

زیدان: توهین به راموس و خانواده‌اش دردناک بود

رئال مادرید امشب در بازی برگشت دور یک هشتم نهایی کوپا دل ری برابر سویا به تساوی ۳-۳ دست یافت و در مجموع با برتری ۶-۳ راهی دور بعد شد.

ورزش سه: در این بازی هواداران سویا بارها به راموس و خانواده اش توهین کردند و البته کاپیتان رئال که خودش اهل سویل است و فوتبالش را نیز از سویا شروع کرده، با زدن گل دوم رئال، پاسخ خوبی به ناسزاها داد.
زیدان: توهین به راموس و خانواده‌اش دردناک بود

زیدان در همین رابطه گفت: « به خاطر این توهین ها به راموس ناراحتم. خود راموس نیز بسیار ناراحت است. متاسفانه نمی توانیم جلوی این توهین ها را بگیریم. سرخیو هیچ کار تحریک آمیزی در زمین نکرد و تنها بازی خودش را انجام می داد. او اهل همین جاست و برای سویا بازی کرده است. توهین به راموس و خانواده اش واقعا دردناک بود.»
رکورد ۴۰ بازی متوالی بدون شکست: « شاید سویا استحقاق پیروزی در این بازی را داشت ولی پس از زدن گل اول، کمی خیالمان راحت تر شد و در دقایق پایانی می دانستیم که شانس خوبی برای به تساوی کشیدن بازی داریم. در مجموع شایسته صعود بودیم و از رکوردشکنی هم خوشحالم.»
بازی یکشنبه با سویا در لالیگا: « امروز بسیار سختی کشیدیم. سویا به بازی سرعت می داد و با حمایت هوادارانش بسیار هجومی بازی کرد. بازی یکشنبه بازی متفاوتی خواهد بود و اطمینان داریم که مثل امشب سختی خواهیم کشید. خواهیم دید نتیجه بازی چه خواهد شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج