adexo3
۴۶۰۱۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

راموس: به کسی بی احترامی نکردم

سرخیو راموس از توهین های هواداران سویا به خود ابراز ناراحتی کرد.

خبرگزاری ایسنا: سرخیو راموس از توهین های هواداران سویا به خود ابراز ناراحتی کرد.

رئال مادرید با تساوی ۳ بر ۳ برابر سویا توانست در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۶ بر ۳ این تیم را شکست دهد و به مرحله بعدی جام حذفی راه یابد. در این دیدار هواداران سویا برخورد بدی با بازیکن سابقشان یعنی سرخیو راموس داشتند که با واکنش این بازیکن همراه بود.

سرخیو راموس بعد از این دیدار در نشست خبری گفت: به کسی بی احترامی نکردم و نمی دانم برای چه هواداران سویا از دست من ناراحت هستند. کار خاصی نکردم که شایسته این ناسزاها باشوم. من طرفدار تیمی نیستم که هواداران آنها از دقیقه یک شروع به فحاشی و ناسزا به مادرم می کنند. به هیچ وجه کاری به هواداران سویا نداشتم و این رفتار هواداران برایم هیچ اهمیتی ندارد.

او ادامه داد: من سال‌ها در سویا بازی کردم و اینجا کم و بیش خانه من خواهد بود ولی من الان کاپیتان رئال مادرید هستم و باید از تیمم دفاع کنم.

پیشتر ایوان راکیتیچ و دنی آلوس در بازگشت به این ورزشگاه مورد احترام قرار گرفتند ولی اینبار هواداران سویا احترامی برای بازیکن سابق خود قائل نبودند. راموس در پایان گفت: این قضیه چیزی را عوض نخواهد کرد. دفعه اول نیست که به اینجا امدم تا بازی کنم. هدف من کاملا روشن است و من فقط برای فوتبال بازی کردن اینجا آمدم و کاری به کارهای دیگر ندارم و تنها تمرکز من روی تیمی است که اکنون کاپیتان آن هستم.

سویا و رئال مادرید یکشنبه باید در لالیگا نیز برابر هم به میدان بروند و باید انتظار داشت که بار دیگر هواداران سویا به بازیکن سابق خود اعتراض کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج