اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۰۲۵۹
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقال بزرگ، مزد صبر و سکوت کریم

انتقال کریم انصاری فرد به بزرگترین باشگاه یونان، المپیاکوس که نامش در سراسر قاره اروپا، بلند آوازه است، اتفاق بزرگی است. شاید مهم ترین نقل و انتقال همه این سالها.

ورزش سه: سال ها پس از آنکه با لژیونر شدن علی کریمی ها و علی دایی ها، احساسات هواداران فوتبال در ایران به وجد آمد حالا یک باشگاه بزرگ طالب یک بازیکن ایرانی شده، تیمی که اخبارش نه فقط در یونان بلکه در اکثر شبکه های خبری فوتبال در اروپا با دقت و وسواس پیگیری می شود.

در دورانی که دیگر نام ایرانی ها در لیست خرید تقریبا هیچ باشگاه اروپایی دیده نمی شود، کریم پاداش استمرار و تلاش خود را می گیرد. او ستاره ای است که با وجود بازی در یکی از دو باشگاه بزرگ تهران، محبوبیت و معروفیت را به کناری می گذارد و برای رسیدن به سطح فوتبال اروپا، راه سخت را در پیش می گیرد. تابستان همین امسال که با او هم صحبت شده بودم، اصرار می کرد قطعا روزی به یک باشگاه بزرگ تر خواهد پیوست. استدلالش هم این بود که باشگاه های اروپایی به دلیل حق جذب تنها سه بازیکن غیر اروپایی، بیشترسراغ بازیکنان برزیلی و آفریقایی می روند و ایرانی ها در این لیست بلند بالا تقریبا هیچ شانسی ندارند.

مهدی طارمی در این باره مثال واضحی است. بازیکنی که با وجود یک قرارداد خوب و شرایط ایده آل برای پیشرفت در فوتبال ترکیه، کم شدن فالورهای اینستاگرام خود را در اولویت قرار داد و برای فرار از زحمت و تلاش به فوتبال ایران برگشت. فالورهای اینستاگرام کریم انصاری فرد اما به گرد پای فالورهای مهدی طارمی نمی رسد، اما همین حالا اگر نام کریم را در اینترنت سرچ کنید، حتما متوجه خواهید شد، دنیا بیش از آنچه تصورش را بکنید به نام کریم است! ستاره ای که مهم ترین ترانسفر دهه ۹۰ فوتبال ایران بدون شک فعلا به نام اوست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خلاقی

      بیشین بینیم بابا

    • بدون نام

      چه ربطی به طارمی داره

    • علی

      کم شدن فالور رو خوب اومدی

    • بدون نام

      کم چرت بگو بابا پس ازمون یا عزت الهی یا جهانبخش کجا فوتبال بازی میکنند نکنه اونا تو تیمهای افریقایی هستن وما نمیدونیم همچین میگه هیچ باشگاه اروپایی دنبال ایرانیا نیستن انگار کسی دسترسی به اینترنت نداره واز بازیکنان ایرانی بیخبره شایدم ازمون وعزت الهی وجهانبخش تغییر تابعیت دادن درضمن قوچان نژادم تو هلند بازی میکنه اژاکس وایندهوون که خیلی معروف تر از المپاکوس هستن دنبال جهانبخش هستن پس کمتر چرت بگو

    • بابک

      یه ذره بیش ازحد پروبال ندادی به نظر خودت!!!

    • بدون نام

      انتقال بزرگ

    • بدون نام

      متوجه نشدم چی گفتی...اما مهدی طارمی اگر توی کشوری که درگیر تروریسم هست چجور با ترس و لرز و همچنین بازی توی ی تیم کوچکی مثل ریزه اسپور میشه پیشرفت کرد نمونشم سجاد شهباز زاده هرچقدر اون پیشرفت کرد طارمی هم پیشرفت میکرد

    • بدون نام

      امیدوارم موفق باشه

    • ایمان

      چه ربطی داره
      کدوم فوتبالیست ایرانی تاحالا تو ترکیه موفق شده
      اصلا جو ترکیه مناسب فوتبالیستهای ایرانی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج